arkadaslar australyadan selam bir telefoncu olarak ayni zaman koleksoyonumda var eski noki amodellerinden
8850
8210/yeni
8310
6210/yeni kutusunda
6310i/yeni kutuda
8910/yeni gibi
6510/iyi durumda
8800-limited edition aston martin
daha cok varda arkadaslar bunlar en unluleri
bu hastalik ya eskisi gibi yapmiyorlarki artik telefonlari hele hele 8910 bir efsane hala ozel gunlerde kullaniyorum
6310i zaten baska ama en kolay kullanim derseniz 6210 a bayiliyorum yok acayip derecede ele oturuyor
ama ne yazikki hepside zaman karsi yenildi simdi telefondan mail okuyamasam ebaye giremesem cildiriyorum sanki


ama egerki bir kac soz var se denecek bu firmayla ilgili
DUNYADA ILK SMS`i ,DUNYANIN ILK TASINABILIR TELEFONU ,DUNYANIN ILK LUKS SINIF TELEFONU ,DUNYANIN ILK BAGIMSIZ 3 BAND GSM TEKNOLOJISI DAHA BIR COK ILKERI DUNYAYLA TANISTIRDIN NOKIA IYIKI VARSIN....
CONNECTING PEOPLE


