Nokia'nın Yaşayan Efsaneleri !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Türe

Türe

Üye
6300'ı da es geçmeyelim lütfen :)
 


Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
5800 da bir efsane artık.. :)
N8 den önce bir sene kullanıp sattım..
Bugüne kadar 3220 - 6600 - 3500c - anycool - 5800 kullandım hepsini yaklaşık birer sene bir tek 6600 ı bir bucuk sene kullanıp sattım.. Şuan N8 kullanıyorum 1 bucuk seneye yaklaşıyor ve ilk defa bir telefonumu satmayacağım bu ilk olacak.. N8 i daha 2016 ya kadar kullanırım sonrasında ikinci telefon olarak paramparça oluncaya dek benimle.. n8 den sonra alacağım telefonları yine 1 sene kullanır satarım ama N8 asla.. Ölüsünü bile saklayacağım :)
 
Türe

Türe

Üye
5800 efsane olabilecek düzeyde iyi bir telefon değildi.
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
bu telleri görünce içimde bir kıpırtı oldu sanki :)
hele 7610 bir efsane idi. onun ile program manyağı olduk adeta.
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
6630 bana akıllı telefon kavramının ne olduğunu öğreten telefondur. Harikadır döneminin kralıdır bambaşkadır candır canandır aşktır bir Nokia 6630......
 

designerturk01

Üye
arkadaslar australyadan selam bir telefoncu olarak ayni zaman koleksoyonumda var eski noki amodellerinden
8850
8210/yeni
8310
6210/yeni kutusunda
6310i/yeni kutuda
8910/yeni gibi
6510/iyi durumda
8800-limited edition aston martin
daha cok varda arkadaslar bunlar en unluleri
bu hastalik ya eskisi gibi yapmiyorlarki artik telefonlari hele hele 8910 bir efsane hala ozel gunlerde kullaniyorum
6310i zaten baska ama en kolay kullanim derseniz 6210 a bayiliyorum yok acayip derecede ele oturuyor
ama ne yazikki hepside zaman karsi yenildi simdi telefondan mail okuyamasam ebaye giremesem cildiriyorum sanki:):)
ama egerki bir kac soz var se denecek bu firmayla ilgili
DUNYADA ILK SMS`i ,DUNYANIN ILK TASINABILIR TELEFONU ,DUNYANIN ILK LUKS SINIF TELEFONU ,DUNYANIN ILK BAGIMSIZ 3 BAND GSM TEKNOLOJISI DAHA BIR COK ILKERI DUNYAYLA TANISTIRDIN NOKIA IYIKI VARSIN....
CONNECTING PEOPLE:):):)
 
avcitalip

avcitalip

Üye
7610,6260 ve n70 kullandım :D

- - - Eklendi - - -

bende 5210 var hiç arıza yapmadı ve tamir görmedi satılıktır ilgilenen pm atsın nostalji olarak kullanılabilir :D
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Nokia'nın kızaklı S40 işletim sistemli bir telefonu
LG KP320 (3 MP kamerası ve ucuz olmasından dolayı almıştım)
Nokia 5230 kullandım

ve şimdi

Sony Ericsson Xperia Pro

kullanıyorum.

Benim marka bağımlısı bir fanatik olduğumu kim söyleyebilir? LG, NOKIA ve SONY ERICSSON ürünlerini kullanmış biriyim ve hepside zamanında benim için en iyisiydi ve benim için efsaneydi.

Not: 5230'u hayatım boyunca unutmayacağım.
 
Enes

Enes

Üye
ilk dokunmatik telefonu 5800 değil mi nokianın bir özelliği var en azından :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
NOKİA:3210-3310-5110-6100-6300-6500S-6600-7610-8210-8310-N70-N8-HTC P3400-HTC DESİRE-iphone3-3gs-4-panasonicgd450-gd500-ericsson t28-t10-388-628

ve son olarak bir adet Lumia900 aldım.dikkat ettimde hiç samsung almamışım:ehe
 
gausjean

gausjean

Üye
ngage deki oyunlar nasıl almayı düşünüyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt