kardeş bizahmet navifirme bakarmısın 701'e euro2 türkçeyi yüklemişlermi
---------- Eklendi @ 11:52:45 ---------- Yazıldı @ 11:52:23 ----------
kardeş bizahmet navifirme bakarmısın 701'e euro2 türkçeyi yüklemişlermi
fransayı yükleyin onda türkçe var ben onu yükledim..059H042 olanı