Resimdeki gibi yapmak Mümkün mü_?---

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Atacan-

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Resimdeki gibi yapmak Mümkün mü_?---


Başlıktaki Sorunun Cevabını bilen veya yapabilen Modder Varmı :)

Ve bu widegetin nasıl geniş yapıldığını bilen var mı_?

Klavyeyi böyle yapabilen var mı?
 


Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Mümkün galiba.
 
Mert045

Mert045

Üye
Mümkündür ya zor birşey gibi değil.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Sorumun Cevabını alamadım :) Galiba kelimesini netleştirmek lazım.

mif dosyasını editlemekten geçiyor :) popupclock.exe dosyasını düzenlemeliyiz ya da başka bir dosyasını (telgesturecontrols.mif değil). Ben yapamam :)
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
aynısını dailymobilede gördüm mümkünde işte o popupclockı düzenleyebilsek...
 
Atacan-

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Bende DM gördüm..Acaba içimizden biri yapabilir mi diye açtım konuyu.Aslında 3.parti uygulamalarda yapılıyor.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Aslına bakarsan sahte bir resim olabilir :)
 
Atacan-

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Aslına bakarsan sahte bir resim olabilir :)
Resim sahte zaten..Yapan yok daha..

---------- Eklendi @ 23:19:49 ---------- Yazıldı @ 23:19:18 ----------



Buradaki widget nasıl genişletiliyor bunu bilen varmı..Bu sahte değil ama :)

---------- Eklendi @ 23:24:10 ---------- Yazıldı @ 23:19:49 ----------


Ayriyeten klavyeyi böyle yapabilmek _?
 
juristokrat

juristokrat

Üye
Resim sahte zaten..Yapan yok daha..

---------- Eklendi @ 23:19:49 ---------- Yazıldı @ 23:19:18 ----------



Buradaki widget nasıl genişletiliyor bunu bilen varmı..Bu sahte değil ama :)

---------- Eklendi @ 23:24:10 ---------- Yazıldı @ 23:19:49 ----------


Ayriyeten klavyeyi böyle yapabilmek _?

O widgetın genşledgi falan yok sadece duvar kağıdı o.tintinboy mu ne yapanın adı.duvar kağıdına şeffaf bir bölüm eklemiş 2 widgeti alacak biçimde.en üste widget koymayıp onun 2 altındaki yerlere widget koyuyor.o şeffaf alana geldiği için de genişletilmiş gibi duruyor.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
4 sıralı klavye bu :) Temadan dolayı birşey anlaşılmıyor klavyeden :ehe Ben kullandım CFW de, çok şikayet aldım, küçücük klavye diye :ehe

---------- Eklendi @ 22:34:34 ---------- Yazıldı @ 22:33:58 ----------

Bu arada IDA pro'yu bulabilirsem belki birşeyler yapabilirim. IDA pro'da S60 exe'lerini açabiliyoruz.
 
Atacan-

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
O widgetın genşledgi falan yok sadece duvar kağıdı o.tintinboy mu ne yapanın adı.duvar kağıdına şeffaf bir bölüm eklemiş 2 widgeti alacak biçimde.en üste widget koymayıp onun 2 altındaki yerlere widget koyuyor.o şeffaf alana geldiği için de genişletilmiş gibi duruyor.

Sağolasın Teşekkürler. Sorumun 1 tanesi olumlu yönde cevaplanmış oldu.
 
Atacan-

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
4 sıralı klavye bu :) Temadan dolayı birşey anlaşılmıyor klavyeden :ehe Ben kullandım CFW de, çok şikayet aldım, küçücük klavye diye :ehe

---------- Eklendi @ 22:34:34 ---------- Yazıldı @ 22:33:58 ----------

Bu arada IDA pro'yu bulabilirsem belki birşeyler yapabilirim. IDA pro'da S60 exe'lerini açabiliyoruz.
exe dosyaları açan programlar var zaten.Bazı programların exe dosyasını editleyerek türkçeleştirme yapıyorlar diye biliyorum ama resim konusunda geçerlimidir bilemiyorum tabi ki.
Klavye kullanışsız oluyorsa es geçelim o zaman :)
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
exe dosyaları açan programlar var zaten.Bazı programların exe dosyasını editleyerek türkçeleştirme yapıyorlar diye biliyorum ama resim konusunda geçerlimidir bilemiyorum tabi ki.
Klavye kullanışsız oluyorsa es geçelim o zaman :)

kişiden kişiye değişir ben o klavyeyi çok seviyorum mesela
 
Atacan-

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
http://www.maxicep.com/s60v5-sistem...turkce-q-klavye-5800-x6-5530-52xx-468148.html

Ancak bu biraz eski galiba :) Ancak N8 klavyesine uygulanınca da aynen bu resimdeki gibi oluyordu yanlış hatırlamıyorsam :)

Resimdeki klavyeyle resmini paylaştığın klavyeyle bağdaştıramadım açıkcası :) Veya ben ayrıntılı anlatamadım.Çerçeve block olmasın istemiştim.Yani kare kare görüntü olmasın.Bir bütün olsun klavye sadece harflerden oluşsun istemiştim :) Umarım anlatabildim.
 
Pesimistt5

Pesimistt5

Üye
Resimdeki klavyeyle resmini paylaştığın klavyeyle bağdaştıramadım açıkcası :) Veya ben ayrıntılı anlatamadım.Çerçeve block olmasın istemiştim.Yani kare kare görüntü olmasın.Bir bütün olsun klavye sadece harflerden oluşsun istemiştim :) Umarım anlatabildim.

"1. Resim" Mümkün ama Biraz Uğraşmak Gerekebilir Zaten Söylemişler :)

"2. Resim" Bir Arkadaş Açıklamış. Arka Plan Resmiyle ve Widgetlerin Arka Planını Şeffaflaştırmayla Alakalı :)

"3. Resim" Temayla Alakalı. Cfw Düzenlemeyle Yapılabilecek Bir şey Yok. Tamamıyla Temayla Alakalı.
 
Atacan-

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Klavyeyi böyle yapan tema varmı elinde olan peki? Önerebileceğiniz ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt