gitmeyaw
Üye
Teşekkürler Maxicep... Şu An Ağlıyorum...
doğum günümü en yakın arkadaşlarım bile unuttu ama Maxicep.com unutmadı. Bu Beni Çok Duygulandırdı. Allah Razı Olsun Maxicep.com
Mailime Girdim Ve Bu Mesajı Gördüm. Şuan ağlıyorumMerhaba gitmeyaw,MaxiCep.Com Yönetimi olarak Dogum gününüzü kutlar, Hayatinizda nice esenlikler ve mutluluklar dileriz !Gelemedik ama unutmadık da;Bugün bizi göremeseniz de bilin ki yanınızdayız...Hayatın tüm kötülüklerinin sizden ve sevdiklerinizden uzak olmasını diliyoruz.İyi ki varsınız ve iyi ki bizimlesiniz.Hep birlikte nice senelere ...Saygilar,MaxiCep.Com Yönetimi
doğum günümü en yakın arkadaşlarım bile unuttu ama Maxicep.com unutmadı. Bu Beni Çok Duygulandırdı. Allah Razı Olsun Maxicep.com
(beyler şu güzel ortamı bozmayın, söyleyeceğiniz şey içinizde kalsın)

