Sony 10 bin kişiyi çıkarıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sony 10 bin kişiyi çıkarıyor


Japon Sony, küresel işgücünden 10 bin kişiyi çıkaracak.
Japon elektronik devi Sony, işçi çıkarmaya hazırlanıyor.

Sony, küresel işgücünün yaklaşık yüzde 6'sına denk gelen 10 bin kişiyi işten çıkaracak.

Nikkei Gazetesi'nin haberine göre, işten çıkarmaların yıl sonuna kadar tamamlanması bekleniyor.
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
nokia bin işçi çıkardı diye batıyor diyenler bu habere ne diyecekler bakalım
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Toplamda kaç işçi çalışıyor acaba :hmmm
onbin işçi çıkardığına göre
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
tek vardiyalık işci kalmıştır galiba!
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
10 bin mi ? gerçi çok büyük bi marka dünyanın nerdeyse her yerinde faliyette
 
Eykul

Eykul

Üye
10 bin mi ? gerçi çok büyük bi marka dünyanın nerdeyse her yerinde faliyette

Sasiriyor... Haberi sen yazmadin mi? :D
10 bin ne ki kim bilir kac emplantasyonlari var ve kim bilir nerelerde
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Haydar'ım haber soğumasın diye önce paylaşıyor sonra okuyup yorum yapıyor :ehe
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
evet aynen öyle yapıyorum hideyet abi :D güncel tutuyorum :D
 
Eykul

Eykul

Üye
Haydar'ım haber soğumasın diye önce paylaşıyor sonra okuyup yorum yapıyor :ehe

O zaman onun sirketine bir H daha ekleyelim ve HHHA Haydar Hizli Haber Ajansi :D biri bir yerde sana HHA yazmisti iyi hatirliyorsam
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Zamanın gençleri uyanık Engin abi :D
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
O zaman onun sirketine bir H daha ekleyelim ve HHHA Haydar Hizli Haber Ajansi :D biri bir yerde sana HHA yazmisti iyi hatirliyorsam

evet ama HHHA çok uzun HHA fene değil haydar haber ajansı :D
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Bence HAHA daha prestijli olur diyorum :ehe
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
HAydar Haber Ajansı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt