Yaw Zaten oLmadık Bir anda veya aciL bir durumda Şarj bitti veya Başınız beLada ama Şarj yok Bu qibi DurumLarda işe YarayabiLir...iyi hoş diyorsunda bataryaların dışı yalıtkandır yani dışına bir akım vb. Etkilemez Birikmez... Sadece açık bölümden (bataryanın ust kısmı) devre oluşturur . Bu sayede sarj olabilir.. Bi ihtimaldir... Senin örneğinde haklı olabişirsin ama bu zamana kadar başıma gelmedi...
Adam ellerine salto attıraraktan yazmış emek emek . Ayıp ediyorsunuz canım (!) sizde cık cık !.

ben bilgisayardan girince L harflerini genelde büyük yazarım alışkanlıktan ama bu kadari da fazla yani![]()

Sürtünme yöntemiyle ulaşılan static elektrikten bahsediyorsun sanırım![]()
Sizde Taktınız Yazıya Haa :S:S
Siz Konunun İçeriqiNe Baksanıza Yazıyı Niye Sorun EdiyorSunuz TakLa faLanda Attıqım Yok .
Hayır o "Sürtünmé Yönte'm'yle ULaşıLan Statiq ELektriqten" bahsediyor...

Heya Çok eqLenceLi Yerinden eLeştirdinBiraz eğlenceli yerden eleştiri yapmak istemiştim sadece, sorun değil benim için. Evet icraat süper gerçekten denemek lazım.
Başın Sıkışınca Denersin :P Beraber qüLeLimYaw buna dayanamıycam ve GÜLECEEMMM yaaaa![]()
)Denemedim işe yaramadı demeyeceğim![]()

Emeğine sağlık kardeşim..deneyecem...
bnde AA pille sarj etme cihazı var bataryayı doldurmuo ama teli açık tutuo![]()
Yazdıklarından tek kelime birşey anlamadım neyce yazmış acaba![]()
Neyini anLamadım ?evet önce türkçemizi güzel kullanalım sonra senin formülü denemek lazımama ben telefonumdan şarjı çıkartamıyorum yanları vidalı olduğu için


