Bir üye hakkında yorum yap :D

Sponsorlu Bağlantılar

tempestshine

tempestshine

Üye
ibrahim bulak:ben niye Uğur'u banlatıyım ? bana bir zararı yokki
 


ibrother

ibrother

Üye
tempestshine:boşver şimdi. Yeenim'e gülüyorum. Elinde fülüt 9 yaşındaki kardeşimin kafasına bi vurdu. :d: hala kafasını tutuyor. Geçende annesinin kafasına vurdu. :zuhaha:
 
tempestshine

tempestshine

Üye
İbrahim Bulak:Yeğeninede benzer bir yeğende bende var :d:
 
ibrother

ibrother

Üye
tempestshine:işte bu yeğenin fotoğrafı. geçenlerde yemek yerken bana tam vuracakti ben bi tokat daha gelmedi yanıma. Annesini pis vuruyor.geçen gözüne paspas'la vurdu. :d:
 
tempestshine

tempestshine

Üye
ibrahim bulak:pek de şekermiş.:D benim yeğende böyle çok şeker ama çok kötü huyları var :ehe
 

pelın_

serkeş...nerdesin sen yahu
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Diablos: Kuş çiftleştirecek
 
spy ghost

spy ghost

Üye
byhaydar : haber köşesinde başarlı şekilde çalışıyor
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Revengeful:Bende Maviş'i çiftleştirecem.Yaklaşık 1 yıldır ideal koca adayını arıyoruz.Halen bulamadık :d:
 
minoo

minoo

Üye
Pelin: Cok fenayız :ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
crazysinan: çok değişti çoook :D
 
spy ghost

spy ghost

Üye
astrosman : selamsızlar bandosu
 
minoo

minoo

Üye
Fatoş: Çok şirince birisi :tebessüm:
 
SHS

SHS

Üye
pelın_ ben geldim, sen nerdesin?
 
minoo

minoo

Üye
Serkeş: Geldi yine :dry:
 
SHS

SHS

Üye
minoo: istesende gitmem:d:
 
minoo

minoo

Üye
Serkeş: Gitsin istemiyorum :angry:
 
SHS

SHS

Üye
minoo: kızgın suratı bıraksın, yüzünden gülümseme eksik olmasın:)
 
minoo

minoo

Üye
Serkeş: Bak şimdi yahu. Bu cümleden sonra da kızamam ki :ehe Cansın :op:
 


Üst Alt