Türkiyenin Yeni Gelen 4. Operatörü Bimcell !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
T i B i A M E

T i B i A M E

Üye
    Konu Sahibi
Türkiyenin Yeni Gelen 4. Operatörü Bimcell !
Bimcell Yeni Bir Mobil iletisim Hizmetidir. Bimcell ile Bim kalitesini Ve Avantajini Artik Cep Telefonunda Bulabilirsiniz

Bimcell'in Prensipleri Nelerdir:
Yalin Ve basittir
Seffaftir
Gizli Fiyat Yoktur
Sart Ve Kosul Yoktur
Düsük Fiyat Yüksek Hizmet Kalitesi Sunar

Arkadaslar Sizin için En Göze çarpan Fiyatlarini Arastirdim

Heryöne 6 saniyesi 1 Kurus ( Aç Kapat 1 Kurus Gitsin :) )

Ve Bizim için En önemli Olan internet Paketleridir bakin nekadar :D
Aylik 100 MB = 8TL
Aylik 500mb = 9TL
Aylik 1GB = 14.5 TL

Bim Marketlerinden Alabiliyoruz :D

Sizi Haberdar Ettim Bari Beğenme- Tesekkurler Linkine Tiklayin :) emege saygi

Sitesi
http://www.bimcell.com
 
  • Beğen
Tepkiler: Baskentliia


55lim

Üye
yeter yaw heryere konu açmışsın kardeş
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
HaqperesT

HaqperesT

Üye
her ay telsiz ucreti kesilecekmi ve hat tahsis ne kadar?
 

6120c02

Üye
4. Operatör değil bu bu avea dir aynı fenercell gibi
 
phasan

phasan

Üye
bu yen bir operatör degil bu avea alt yapısına baglı
 
RepresentativE

RepresentativE

Üye
Avea dan ne gördük bimden ne görelim :d:

le Genç Tarifesi falan da varmı :ehe
 

mcalisir

Üye
yakında aveadan ayrılacak diye biliyorum ben avea nin altyapısını kullanıyor sadece müşteri hizmetlerindn tut hat çıkartma yeri dahi ayrı
 
mystiery_

mystiery_

Üye
Hayırlı uğurlu olsun.
 
ciwan__47

ciwan__47

Üye
tutmazz....
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
Rekabet adına birşeyler olabilir. Avea piyasaya girdikten sonra heryöne konuşma paketleri çıktı ondan önce hep şebeke içi konuşma vardı.
 
technoshark

technoshark

Üye
Avea işin içinde varsa, ben o işin içinde yokum :)
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
ucuz ve sınırsız le'internet paketleri çıkarsa 10 numara olur.
 
cyber

cyber

Üye
100 mb ile 500 mb arasında 400 mb var 1 tl fark var ne iş:)
 

DeMoNQ

Üye
bir teknoloji sever olarak bimcell'in adından nefret ediyorum. Bim denince akla meyve sebze falan filan geliyor :nono:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

EroL
Cevap
29
Görüntüleme
21K
ia.phlvn
afsinbeyyy
Cevap
2
Görüntüleme
2K
mh.
Haydar
Cevap
19
Görüntüleme
2K


Üst Alt