55lim
Üye
kardeş ikiside 320x240 bunların![]()
hayır değil kardeşim ekran yatay oynanıyo zaten oyun
kardeş ikiside 320x240 bunların![]()
hayır değil kardeşim ekran yatay oynanıyo zaten oyun

oyun mu?
---------- Eklendi @ 20:10:39 ---------- Yazıldı @ 20:09:48 ----------
pardon ya oyun tam versiyon mu flood için özür dilerim![]()
Güzel oyunmuş. Teşekkürler.

oynamayan varsa tavsiye ederim


