nokia n8 kilit tuşun da bi problem var lütfen yardımmm

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

aşkınn70

Üye
    Konu Sahibi
nokia n8 kilit tuşun da bi problem var lütfen yardımmm
arkadaşlar
nokia
n8 im var kilit tuşu yerinden çıkıcak gibi sallanıyo ne yapmam gerekio bi bilgi verirmisinizzz daha yeni aldım hiç yere düşürmedim durduk yerde oldu
:(
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
arkadaşlar
nokia
n8 im var kilit tuşu yerinden çıkıcak gibi sallanıyo ne yapmam gerekio bi bilgi verirmisinizzz daha yeni aldım hiç yere düşürmedim durduk yerde oldu
:(

arkadasım yeni aldım derken bir ayı doldurmadıysa aldıgın yerden degişimini iste ayıplı mal satmaya girer kesinlikle servise verme degiştirmek zorundalar
 

aşkınn70

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım 3 ay oldu alalı kilit tuşu yerndn çıkacak gbi değilde elleynce sallanıo ses gelio biraz neden olabiir acaba içinde bişeymi krıldı acaba
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
öyleyse sorun yok gibi
 

aşkınn70

Üye
    Konu Sahibi
rizENGİN
kardeşim sorun yok diosunda can sıkıcı bi ses çıkıo teli döndürdüğümde felan bide tuşu ellediğimde sallanıo arkadaşımdada n 8 var onda öle ibşi yok sapa sağlam anlamadığım şey durup dururken nie böle oldu
:(:(
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
rahat edemem dıyosan servise göster arkadaşim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt