maxicep radyomuza dj aranmaktadır

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
maxicep radyomuza dj aranmaktadır
arkadaslar maxicep radyomuza
dj arkadaslar aranmaktadır
2) Bilgisayara hakim olmak
3) Güzel Türkçe konuşabilmek
4) Sohbet ortamında dinleyici ve diğer dj arkadaşları ile uyum içinde bulunabilmek
5) Haftada en az 5 gün yayın alabilmek
 


spy ghost

spy ghost

Üye
2) Bilgisayara hakim olmak
3) Güzel Türkçe konuşabilmek
4) Sohbet ortamında dinleyici ve diğer dj arkadaşları ile uyum içinde bulunabilmek
5) Haftada en az 5 gün yayın alabilmek(şaibeli
bu şatların hepsi tamam sayılır da günde kaç saat olacak bu yayın​
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
2) Bilgisayara hakim olmak
3) Güzel Türkçe konuşabilmek
4) Sohbet ortamında dinleyici ve diğer dj arkadaşları ile uyum içinde bulunabilmek
5) Haftada en az 5 gün yayın alabilmek(şaibeli
bu şatların hepsi tamam sayılır da günde kaç saat olacak bu yayın​

o size göre değişir 2 de olur 3 de
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
bende senin gibi düşünüyorum
 

Symbian Panpa

Üye
Nerden yayın yapıcaz
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
flastcat programıyla
 

Symbian Panpa

Üye
radyo hosting pahalı olur nasıl para yetiştireceksiniz? Sonra bunun alan adı var vs.vs
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
bu radyo parasız o paralı olmayacak

----------Eklendi @ 17:02:18 ---------- Yazıldı @ 17:00:06 ----------

ilerde radyo host alınacak sadece
 

Symbian Panpa

Üye
O zaman dedem de açar öyle siteyi.
Maxicepten subdomain talep edin ordan işleyin :)
radyo.maxicep.com gibi :ehe
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi

Symbian Panpa

Üye
Maxicepin hostundan yararlanırsınız :)
Güzel olur radyo.maxicep.com
Ben de webmasterlığa blogger ile başlamıştım subdomain ile.
Şimdilik subdomain yeter gibi gözüküyor.
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
Maxicepin hostundan yararlanırsınız :)
Güzel olur radyo.maxicep.com
Ben de webmasterlığa blogger ile başlamıştım subdomain ile.
Şimdilik subdomain yeter gibi gözüküyor.

hem o hemde host lazım radyo host sımdılık gerek yok
 

Symbian Panpa

Üye
Maxicepin hostu varken beleşten, ben olsam radyo host almazdım. Maxicepten yer içerdim işleri bedava yapmak böyle.
BeyinBedava :ehe
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
Maxicepin hostu varken beleşten, ben olsam radyo host almazdım. Maxicepten yer içerdim işleri bedava yapmak böyle.
BeyinBedava :ehe

arkadasım hemen paralı sıte kurmak ıyı olmaz hep kurdugun sıteye gorede ıyı dınleyıcın olmalıkı verdıgın paraya deymelı ılk kurduk ve dınleyıcı pek olmadı sonrasında nolacak tabıkı para bosuna gıdecek
 

Symbian Panpa

Üye
Ben de seninle aynı şeyleri diyorum sen yanlış aanlıyorsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt