Böyle bir CFW Türkçe olarak mümkün müdür ?

Sponsorlu Bağlantılar

ErkanGuney.

ErkanGuney.

Üye
    Konu Sahibi
Böyle bir CFW Türkçe olarak mümkün müdür ?
Selamun Aleyküm arkadaşlar. Öncelikle tüm CFW yaratıcılarını çalışmalarından dolayı kutluyorum. Maxicep ailesi olarak süper çalışmalara imza atıyorsunuz. Bir video izledim youtube sitesinde ve çok hoşuma giden bir CFWye ait bir video bu.Menü geçişleri, efektler, açılış ekranı, mesaj simgeleri, menü düzeni vs görsellik olarak aradığım cfw tarzında. Video budur:
[video=youtube;uZVogfvdbQk]http://www.youtube.com/watch?v=uZVogfvdbQk[/video]
diyeceğim şu ki aradığım bu CFW tarzı bilen varsa Link verebilir mi forumumuzdan? Bu videodaki CFWnin sahibi yabancı. Sitesinide vereyim ben. Şimdiden ilgilenecek olan arkadaşlar olursa çok teşekkür ediyorum. Saygılar.
 


haqanguven

haqanguven

Üye
senin tlfnunun yazılımı v60sa v52 dönemezsin. Sen tlfnun yazılım sürümüne bak ona göre cfw bul ben senin için türkçe yapıcam kardeşim :)
 

saygin42

Üye
bu videoyu çeken türk hatta telefon türkçe dikkatli bakın...
 
selcom52

selcom52

Üye
rambo ft in modlarında var geçişler.
 
ErkanGuney.

ErkanGuney.

Üye
    Konu Sahibi
Hakan ilgi alakan için teşekkür ederim. benim telefon v52 idi şimdi Sunrise v60 c6 tabanlı cfw yüklü. bu arada konuya Yanlış video linki yapıştırmışım ben kusura bakmayın ya eşşeklik bende ki :D Video bu ve dakika 3.30 da ki efektler falan menü geçişleri menü düzeni benim aslında istediğim :)
[video=youtube;uZVogfvdbQk]http://www.youtube.com/watch?v=uZVogfvdbQk[/video]

----------Eklendi @ 01:40:55 ---------- Yazıldı @ 01:37:38 ----------

bu videoyu çeken türk hatta telefon türkçe dikkatli bakın...
saygın konuyu ilk açtıgımdaki videoyu düzenledim. yanlış video koymuştum :) dediğin doğru türktü ilk videoyu çeken
 
haqanguven

haqanguven

Üye
Hakan ilgi alakan için teşekkür ederim. benim telefon v52 idi şimdi Sunrise v60 c6 tabanlı cfw yüklü. bu arada konuya Yanlış video linki yapıştırmışım ben kusura bakmayın ya eşşeklik bende ki :D Video bu ve dakika 3.30 da ki efektler falan menü geçişleri menü düzeni benim aslında istediğim :)
[video=youtube;uZVogfvdbQk]http://www.youtube.com/watch?v=uZVogfvdbQk[/video]

----------Eklendi @ 01:40:55 ---------- Yazıldı @ 01:37:38 ----------


saygın konuyu ilk açtıgımdaki videoyu düzenledim. yanlış video koymuştum :) dediğin doğru türktü ilk videoyu çeken

İzledim şimdi.. efek bişe değilki ondaki efekti her cfw de kullanırsın... ama çok ağırlaştırır... neyse istediğin bu cfw ise linki at bana indireyim sorunsuz tr çeviririm :)
 
Atacan-

Atacan-

Üye
Videodaki saat widgeti güzelmiş elinde olan varmı :)

----------Eklendi @ 02:59:31 ---------- Yazıldı @ 02:01:58 ----------

Tamamdır buldum.
 
23palulu23

23palulu23

Üye
arkadaşlar lütfen bu cfw yi biri bulsun. Çok hoşuma gitti.
 
haqanguven

haqanguven

Üye
arkadaşlar bunu türkçe yapsamda v60 kullananlar kullanamaz v52 bu
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Hayır hayır içini boşalt demedim. V60 Core dosyalarını kullanacaksın. Bir de V60 Core dosyaları ile uyumlu Rofs2'nin ismini, V52 Rofs2'nin ismine aynen yazacaksın. V52 rofs2'sinin ismini V60 rofs2'sinin ismine benzeteceksin.

Telefon uçmaz ama yanlış bir işlem yaparsan sorumlu tutma beni :) Ben bildiğimi söyledim.
 
haqanguven

haqanguven

Üye
Hayır hayır içini boşalt demedim. V60 Core dosyalarını kullanacaksın. Bir de V60 Core dosyaları ile uyumlu Rofs2'nin ismini, V52 Rofs2'nin ismine aynen yazacaksın. V52 rofs2'sinin ismini V60 rofs2'sinin ismine benzeteceksin.

Telefon uçmaz ama yanlış bir işlem yaparsan sorumlu tutma beni :) Ben bildiğimi söyledim.


:) hehe yok ne tutcam zorla yap demedin ki
 
aliosman166

aliosman166

Üye
bu cfw deki müzik çaların arka planının modunu çıkarabilecek olan war mı? :D
 
ErkanGuney.

ErkanGuney.

Üye
    Konu Sahibi
v60 telefonun sürümü ama bunu türkçeleştirip atamaz mıyız cfw olarak yaa :(
 
Lancerr

Lancerr

Üye
paşam nerden buldun link atarmısın bende arıyorumda bulamadım :bilmm

- - - Eklendi - - -

Videodaki saat widgeti güzelmiş elinde olan varmı :)

----------Eklendi @ 02:59:31 ---------- Yazıldı @ 02:01:58 ----------

Tamamdır buldum.

paşam nerden buldun link atarmısın bende arıyorumda bulamadım

- - - Eklendi - - -



İzledim şimdi.. efek bişe değilki ondaki efekti her cfw de kullanırsın... ama çok ağırlaştırır... neyse istediğin bu cfw ise linki at bana indireyim sorunsuz tr çeviririm :)

hakan kardeş sadece bu tema efektini nasıl kurabilirim senin bu symbian belle cfw ye ?
 
romanci05

romanci05

Üye
videodaki saat witgetinin hangisi olduğunu bilen yada widget olan paylaşabilir mi?

buldum, yükledim, beğenmedim, kaldırdım. :)
 


Üst Alt