nokia 5800 mı galaxy gio mu daha iyi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

klavye13

Üye
    Konu Sahibi
nokia 5800 mı galaxy gio mu daha iyi
arkadaşlar sizce hangisi daha kullanışlı ve fiyatının hakkını veriyor?
 


symbian.forever

symbian.forever

Üye
nokia almanı tavsiye etmem. Sakın alayım deme. Pişman olursun. Benim gibi
 
BaranASYA

BaranASYA

Üye
5800 çıktığından beri fiyatı el yakıyor özellikle öğrenciler açısından galaxy de pahalı ama verdiğin paranın halkının on katını veriyor ama sen bilirsin ben şuanda 58 kullanıyorum gayette memnunum :D
 
Legendary_484

Legendary_484

Üye
soru mu bu be kardeşim 5800 ı yolda görsen görmemezlikten gel babam izin verse 5 dk kullanmam şu telefonu aldığım güne lanet olsun
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
soru mu bu be kardeşim 5800 ı yolda görsen görmemezlikten gel babam izin verse 5 dk kullanmam şu telefonu aldığım güne lanet olsun

Ben almadım bana hediye geldi ama alındığı güne lanet olsun
 
Legendary_484

Legendary_484

Üye


Ben almadım bana hediye geldi ama alındığı güne lanet olsun
:D geçmiş olsun bende hiç araştırma yapmadan telefonum bozulunca gidip direkt aldım bu takayı... Bilirsin aile fertleri de teknolojiden anlamadıkları için sap sağlam telefon kullan ışte diyo :) bana kalsa çoktan hayalimdeki sony i almıştım
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Gio
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye

:D geçmiş olsun bende hiç araştırma yapmadan telefonum bozulunca gidip direkt aldım bu takayı... Bilirsin aile fertleri de teknolojiden anlamadıkları için sap sağlam telefon kullan ışte diyo :) bana kalsa çoktan hayalimdeki sony i almıştım

O zamanlar telefondan doğru düzgün anlamazdım. Babamda diğer telefonlar bi işe yaramaz. Sen nokia al diye diye gözümü boyadı. Şimdiki halimi biliyorsun. Geçen 5 dk nokia 603 kullandımda bizim telefonlara bi daha lanet ettim
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Çocuklar çocuklar abartıyorsunuz unutmayın ki hala java tabanlı işletim sistemli corby c3 falan kullananlar var
 

klavye13

Üye
    Konu Sahibi
cevaplarınız için teşekkürler arkadaşlar. Anladığım kadarıyla herkes 5800'dan nefret etmiş artık. :)
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
evet. Nefret etti herkes
 
BaranASYA

BaranASYA

Üye
Cfw kullanmıyorum ama memnunum arada mallaşıyor ama iyi iyi :)
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
ben artık bu telefondan öyle bi lanet ettimki ne zaman sinirlensem telefonu yumrukluyom :d:
 
Ricochet

Ricochet

Üye
yanlış sorudan doğru cevap çıkmaz.desenki C6-01 mi gio mu ? daha mantıklı olacak.5800 5 yıl önce nokia nın konsept olarak çıkardığı ve 4 yıl önce piyasaya sürülen ilk dokunmatik cihazı,haliyle çok geri kaldı.
 

Eleftra

Üye
5800 kadar lanet ve bozuk bir telefon yoktur ya.
 
ZaZuM

ZaZuM

Üye
gio her türlü ezer 5800 i böyle bi kıyaslama bile saçma
 
66virus66

66virus66

Üye
tabikide gio alınca görürsün farkını
 
15baba

15baba

Üye
Bu bir soru mu ya beynim lira devre yaptı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt