c6 01 ile internet te oyun oynamak !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
paladin53966

paladin53966

Üye
    Konu Sahibi
c6 01 ile internet te oyun oynamak !
Arkadaşlar size bir şey sorucam. Şimdi ben telde wifi ile internetten oyun oynasam, oyun tuş takımlarını nasıl çıkarabilirim veya bunun için yapılmış bir program var mı acaba ?
 


PriZm

PriZm

Üye
facebook oyunları gibi oyunlardan bahsediyorsan oynayamazsın flash player yok.
 
paladin53966

paladin53966

Üye
    Konu Sahibi
yok onlar deil. Kraloyun , Haxball vb. gibi oyunlar
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Flash olmadığı için oynarken çok takılır veya hiç açmaz dostum .
 
omeren313

omeren313

Üye
n8 acarmi
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Haxball mı ? İmkansız kardeşim .
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
N8 ' in ayrıcalığı ne ki açsın ? Sonuçta Flash Player adına bir şey yok .
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
sadece acar. oynayamazsin
 
  • Beğen
Tepkiler: groupertekin
paladin53966

paladin53966

Üye
    Konu Sahibi
bir kere açmıştım odayı kurdum fakat oynayamadım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: groupertekin

yagiz190799

Üye
Elimde C6 01 var ayarlarında flash player 4 diyor. Sadece fareyle oynanabilen her oyunu oynuyorum ama biraz kasıyor. Tek sıkıntısı o.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt