bazı "@hotmail.com" uzantılı mail adreslerindeki maxicep mail problemi

Sponsorlu Bağlantılar

Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
bazı "@hotmail.com" uzantılı mail adreslerindeki maxicep mail problemi
Selam arkadaslar,

Bazı @hotmail.com mail adreslerine, sitemiz tarafından gönderilen mailler "spam" olarak görülmekte, dolayısıyla "gelen kutusu" değil de "spam" kutusundan ulaşılabiliyor.

Bunun nedeni, sunucumuzun yeni olması dolayısıyla yeni ip adreslerinden dolayıdır, yani hotmail bir süre, yeni ip adresleri spam olarak görmekte ve bir süre sonra, normal "gelen kutusu" olarak kendini tanımlamaktadır.

Şu an için gmail, mynet, yahoo gibi mail servislerinde bu tür bir durum yoktur, ayrıca spam kutunuza gelen hoşgeldin maili, abonelik maili, şifremi unuttum maili fonksiyonlarını içeren maillerde "güvenli olarak işaretle" yada spam değil seçeneklerine basarsanız da artık sizde spam olarak algılanmayacaktır.

Bilgilendirme amaçlıdır..
 
  • Beğen
Tepkiler: isakol


Exalans

Exalans

Üye
sağolasın dostum önemli bi ayrıntı
 
S€YF€TTiN

S€YF€TTiN

Üye
bilgilendirme için saolasın kontrol edelim bakalım
 
POWER

POWER

Üye
Ya ewt bi ara gelmiyo dedim ya nedeni buydu düzeltmiştim fakat sana söylemeyi unuttum ya Negative bilgilendirme için teşekkürler...
 
C@N

C@N

Üye
eywallah :oke:
 
ouSahin

ouSahin

Üye
eyw ozan abi

ya şöle bişe olsa maxiceptende adres alsak..mail adresi.. olmaz mı :D:D çoq mu abarttım:D

ama olur ya

[email protected]

:D:D
 
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
Düşünüyoruz onu ..
2gb alan + msn destegi olabilir.
 
ouSahin

ouSahin

Üye
Düşünüyoruz onu ..
2gb alan + msn destegi olabilir.


olursa çoq bomba birşey olur hem başka mail adreslerinden almayız maxicepten alırız bizim içinde qüzellik olur..

2gb olmasın 1gb olsun ama olsun:D
 
POWER

POWER

Üye
Mükemmel olur walla...Umarım en yakın zamanda mail servisi açılır :oke:
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
bu kou bir zamanlar yine benim talebimle gündeme gelmişti.
bu ve sayfanın en altında bir chat odası.
ama geri çevrilmişti... :(
 
prince of hell

prince of hell

Üye
sen istedin diğedir :D
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Chat odası her zaman reddedilmiştir ve reddedilmeye devam edecektir. Çünkü o tarz bir uygulamayı denemiştik daha önce forumdaki aktiflik oraya kayıyor ve forum açısından kötü oluyor.


Keza büyük hiçbir forumda göremezsiniz chat odası tarzı şeyleri :oke:
 
Treable

Treable

Üye
teşekkürler.
 


Üst Alt