Arkadaşlar bi bakarmısınız çok önemli.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
arikanda

arikanda

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bi bakarmısınız çok önemli.
Lg optimus black kullanıcısıyım bu cihaza ios yüklemek mümkünmüdür acaba yüklenebiliyorsa nereden yükleyebilirim nasıl yükleyebilirim bir yardımcı olursanız sevinirim önemli bi durum ios yüklemem lazım. Bir iddia söz konusu. Şimdiden yardımda bulunan herkese teşekkürler iyi forumlar.
 


trecool

trecool

Üye
Asla yukleyemezsin
 
Yunkaai

Yunkaai

Üye
Optimus black e ios yukleyebilirimmi dedin ? Kaybetmene uzuldum...
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
neyine girdin abi kandırma yapabilirsin teknolojiden anlamayan biri ile iddiaya girdiysen miui yüklersin ios oyunları yüklersen tam olur
 
ibrother

ibrother

Üye
bak ios fake yukleyebilirsin link altta kopyala gir.

gallery.mobile9.com/f/2215434/?ref=3246
 
61semih

61semih

Üye
oyle bir şey mümkün değil.ios bukadar kapalı bır sıstemken.
elma olmayan telefonlara bu hakkı bıle tanımıyorlar
 
PriZm

PriZm

Üye
Miui yükleyerek + şansın varsa iddaya girdiğin kişiyi kandırabilirsin :)
 

mancukya

Üye
Kacinci bu tarz sacma bir konu daha.
Windows 7, windows 8, ios, webos hepsini kurabilirsin arkadasim nette ara bulursun hatta androidden bile daha iyi calisir telin
:aha:
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
Kacinci bu tarz sacma bir konu daha.
Windows 7, windows 8, ios, webos hepsini kurabilirsin arkadasim nette ara bulursun hatta androidden bile daha iyi calisir telin
:aha:
aykut değil bu adam dalga geçme
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~

hakanserce007

Üye
benim htc wildfire s telefonum var, windows mobile yüklenir mi bu telefona ??
 
karayel90

karayel90

Üye
yahu ne gerek var ios a win mobil'e mis gibi android kulanıyorsun onlara fark atar tozunu yutturur hiç gerek yok
 

hakanserce007

Üye
öyle ama değişiklik olsun diye yani. aynı arayüzden sıkıldım. htc sense sürümünü falan yükselteyim diyorum ama anlamıyorum bu işlerden. gerçi windows mobile yüklemesindende anlamıyorum ama. uğraşır öğrenirim
 
karayel90

karayel90

Üye
Sanmam,sakın apple android de ios kurdu patent ihlali yaptın demesin :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt