Dünya Mobil Kongresi (MWC) 2012 Başladı!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
Dünya Mobil Kongresi (MWC) 2012 Başladı!


BARSELONA- Her yıl İspanya'nın Barselona kentinde düzenlenen Mobile World Congress (MWC), bugün başlıyor.






Mobil teknoloji devlerini ağırlayan ve dünyanın dört bir yanından yüz binlerce ziyaretçiyi ağırlayan MWC'nin başlamasına bir gün kala Huawei, "dünyanın en hızlı cep telefonu" olarak lanse ettiği yeni ürününü duyurdu. Huawei Global Ürün Pazarlama Direktörü Frederic Fleurance, hurriyet.com.tr'ye yaptığı açıklamada, cihazdan 1 yıl içinde 60 milyon adet satmayı hedeflediklerini söyledi.

HUAWEI'NİN YENİ TELEFONU NE KADAR "AKILLI"

Huawei, çıkardığı son ürünlerinde "en"leri kullanmayı tercih ediyor. 'de Ocak ayında gerçekleştirilen CES 2012'de "dünyanın en ince akıllı telefonu" olarak duyurduğu Ascend P1 S, diğer akıllı telefonlara nazaran oldukça inceydi ve sadece 6.68 mm kalınlığındaydı. Huawei'nin MWC'den bir gün önce tanıttığı "en hızlı" telefonu ise donanımsal özellikleriyle dikkat çekiyor.

KENDİ 4 ÇEKİRDEKLİ İŞLEMCİSİNİ YAPTI

4.5 inç'lik bir ekranı olan ve 1320x720 piksel HD dokunmatik ekrana sahip Ascend D quad ve Ascend quad XL, Android'in en yeni sürümü Ice Cream Sandwich'i kullanıyor. 4 çekirdek işlemcisiyle son derece hızlı olan cihazın bu işlemcisini de Huawei'nin kendisi üretti.

earSmart teknolojisi ile arka plandaki sesleri bertaraf eden ve gürültüyü önleyen cihazın arka yüzünde 8 megapiksel, ön yüzünde ise 1.3 megapiksel dahili kamera bulunuyor. Arka yüzdeki kamera 1080 piksel çözünürlüğünde fotoğraf çekebilirken, ön yüzdeki kamera ise 720 piksel çözünürlüğünde video çekimine olanak veriyor. 8 GB dahili hafızası olan cihaz, WiFi, 3G ve Bluetooth gibi ağ bağlantı teknolojilerini de destekliyor.

"60 MİLYON SATACAĞIZ"

Ascend D quad ile ilgili hurriyet.com.tr'ye açıklamalarda bulunan Huawei Global Ürün Pazarlama Direktörü Frederic Fleurance, şu sözleri kaydetti:

"Eylül ayında cihazı satışa sunmayı planlıyoruz. Hedefimiz bir yıl içinde 60 milyon telefon satmak. Toplam satışımızın yüzde 30-40'ını 'de, sonra Japonya ve Avrupa pazarında gerçekleştirmeyi düşünüyoruz."

markası olarak fiyat odaklı bir üründen ziyade teknolojik olarak üstün cihazlar geliştirmeye çalıştıklarını ifade eden Fleurance, sözlerini şöyle sürdürdü: "İnsanların markamızı bilmesini ve üst seviye ürün çıkardığımızın farkında olmalarını istiyoruz."

Kaynak: Hürriyet

Darısı Nokia'ya olsun.
Nokia'dan da güzel haberler alırız umarım fuar boyunca...
 


m542tf

m542tf

Üye
Nokia'nın Symbian Belle işletim sistemli serilerine
yeni bir model ekleyeceğini belirtmiştik. Nokia,
808 PureView adlı Belle işletim sistemli modelini
41MP çözünürlüğünde rekor bir kamera sensörü
ile süsleyerek herkesi şaşırttı. Gelmiş geçmiş en iyi kameraya sahip Nokia
modeli olan 808 PureView bu açıdan tüm akıllı
telefonlar arasında da aynı ünvanı hak ediyor. 808 PureView Avrupa'da Mayıs ayından itibaren
450 Avro fiyatı ile satışa sunulacak. 1.3GHz hızında çalışan tek çekirdekli işlemci, 4
inçlik köşeden köşeye 360 x 640 piksel
çözünürlükte nHD ekran, 512MB RAM, 16GB
depolama kapasitesi, microSD girişi, 5 bant
destekli GSM modemi, 14.4Mbps'e kadar HSPA
desteği yer alıyor. 41MP'lik devasa çözünürlükteki kamera ise 1080p
formatında devamlı odaklamaya sahip. 41MP
çözünürlükte inanılmaz derecede kaliteli
fotoğraflar çekebilirken, 34MP çözünürlükte de
16:9 görüntü oranında resimler çekebiliyor.
Kamera sensörü alt piksel polarizasyon yönetimini kullanıyor
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
Nokia da Lumia 610 ve Lumia 900'ü tanıtıyor.

Lumia ve Windows Phone deneyimine ekonomik bir geçiş yapmak isteyen gençleri hedefleyen Nokia Lumia 610, sosyal ağlar, internet,müzik, oyunlar ve navigasyonun yanı sıra Windows Phone Marketplace'te yer alan binlerce uygulamaya kolay erişim sağlıyor. Dört canlı renkte sunulan cihazın fiyatı vergiler hariç 189€ olarak duyuruldu. Nokia Lumia 610'un 2. ceyrekte piyasaya çıkması bekleniyor.

Ocak ayında tanıtılan Nokia Lumia 900, 42.2 Mbps'yi aşkın hızlarakadar çıkabilen Çift Taşıyıcı HSPA sistemi kullanıyor. Telefonun 4.3 inç ClearBlack AMOLED ekranı ve yüksek kapasiteli bataryası ile üstüniçerik deneyimi dünyanın dört bir yanında daha fazla ülkede sunulacak.

Nokia Lumia 900 ve Nokia Lumia 610'da e-kitap, e-dergi, e-gazete ve daha fazlasını okumak için yeni Nokia Reading özelliği bulunuyor.

Alıntı: Chip

Haberlere bakılırsa Nokia, donanım yönünden diğer markaların gölgesinde kalacak gibi görünüyor.
(Pureview modeli hariç. 41MP'lik kamera haberi gerçekten doğru mu?)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
led flası varmı peki kameranın
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
led flası varmı peki kameranın

Muhtemelen vardır ya. Led flaşsız 41 MP kamera çok abes olur. Hatta dual flaş koymaları lazım.
Edit: Resimlere bakılırsa, evet flaş var.

Bu arada arkadaşın verdiği habere ek olarak bazı bilgiler buldum:

Bu noktada ufak bir açıklama yapalım: Sizin de tahmin edebileceğiz gibi PureView 808 gerçek anlamda 41 megapiksel boyutlarında fotoğraflar çekmiyor. Bunun yerine yedi farklı komşu pikselden aldığı bilgiyi belli bir algoritmayla çoğaltıp tek pikselde toplayarak yaklaşık 5 megapiksel büyüklüğünde fakat detaylı fotoğraflar ortaya çıkarıyor.

Telefonun diğer teknik özellikleri ise kamerası kadar etkileyici değil ne yazık ki. Standart bir akıllı telefon donanımından öteye gidemeyen 808 PureView, Symbian işletim sisteminin en yeni sürümü Belle’yi kullanıyor. İşlemcisi tek çekirdekli ve 1,3 GHz hızında çalışıyor. 512 MB RAM’e sahip telefonun dahili hafızası 16 GB ve bu hafıza microSD kartlarla artırılabiliyor. Böylesine bir kameraya sahip telefona pek yakışmayacak şekilde, 4 inçlik ekranının çözünürlüğü yalnızca 360×640 piksel. Mayıs ayından itbaren Avrupa’dan başlayarak piyasaya çıkacak PureView 808′in fiyatı 450 euro.
 
mstf_l

mstf_l

Üye
hımm şimdi anladım 41 mp olayını teşekkürler

----------Eklendi @ 13:07:46 ---------- Yazıldı @ 13:06:56 ----------

led flası varmı peki kameranın

Xenon flash var yani telefon fotograf açısından harika

Çoğu fotoğraf makinesini zorlar
 
SilentOne

SilentOne

Üye
Muhtemelen vardır ya. Led flaşsız 41 MP kamera çok abes olur. Hatta dual flaş koymaları lazım.
Edit: Resimlere bakılırsa, evet flaş var.

Bu arada arkadaşın verdiği habere ek olarak bazı bilgiler buldum:

Bu noktada ufak bir açıklama yapalım: Sizin de tahmin edebileceğiz gibi PureView 808 gerçek anlamda 41 megapiksel boyutlarında fotoğraflar çekmiyor. Bunun yerine yedi farklı komşu pikselden aldığı bilgiyi belli bir algoritmayla çoğaltıp tek pikselde toplayarak yaklaşık 5 megapiksel büyüklüğünde fakat detaylı fotoğraflar ortaya çıkarıyor.

Telefonun diğer teknik özellikleri ise kamerası kadar etkileyici değil ne yazık ki. Standart bir akıllı telefon donanımından öteye gidemeyen 808 PureView, Symbian işletim sisteminin en yeni sürümü Belle’yi kullanıyor. İşlemcisi tek çekirdekli ve 1,3 GHz hızında çalışıyor. 512 MB RAM’e sahip telefonun dahili hafızası 16 GB ve bu hafıza microSD kartlarla artırılabiliyor. Böylesine bir kameraya sahip telefona pek yakışmayacak şekilde, 4 inçlik ekranının çözünürlüğü yalnızca 360×640 piksel. Mayıs ayından itbaren Avrupa’dan başlayarak piyasaya çıkacak PureView 808′in fiyatı 450 euro.

nasıl yani çözünürlük 41 mp çözünürlüqünde değil 5mp çözünürlüqündeyse at çöpe gtsin
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi


nasıl yani çözünürlük 41 mp çözünürlüqünde değil 5mp çözünürlüqündeyse at çöpe gtsin

Valla orasını ben de tam anlayamadım.
5MP'lik yani 2540x1920'lik alana daha çok piksel sıkıştıracaklar sanırım?
Böylece fotoğrafı ne kadar büyütürsen büyüt dağılma yada bozulma olmayacak.
Fotoğrafı yakınlaştırdığında en küçük detaylar bile net olarak görülebilecek.
 
mstf_l

mstf_l

Üye
Valla orasını ben de tam anlayamadım.
5MP'lik yani 2540x1920'lik alana daha çok piksel sıkıştıracaklar sanırım?
Böylece fotoğrafı ne kadar büyütürsen büyüt dağılma yada bozulma olmayacak.
Fotoğrafı yakınlaştırdığında en küçük detaylar bile net olarak görülebilecek.

Dediğin gibi sanırsam çekilimiç birkaç fotoğraf yayınlanırsa belki anlayabiliriz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt