3D online oyunlarda kasma sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

mertko12

mertko12

Üye
    Konu Sahibi
3D online oyunlarda kasma sorunu
evet beyler bugün amcama gittim amcamın benden büyük oğlu var ona dedim emmioğlu benim pc bu oyunu oynarken kasıyo dedim ama blackshot olsun yada wolfteam olsun a.v.a olsun vb. oyunlarda kasmıyo ama şu kasıyo dedim oyunun aayrları düşükken bile kasıyo beyler yadım edin CAPSlar :[/URL][/IMG][/URL][/IMG] son caps da pcnin ayarlaını minimuma düşürdüğüm için attım :D
 


NeoV

Üye
Başlat>Çalıştır>dxdiag yaz. Çıkan sorulara hayır de. Açılan programda üstten ekran sekmesine tıkla. Sonra resmi çek buraya koy. Yardımcı olalım. :ehe
 
mertko12

mertko12

Üye
    Konu Sahibi


----------Eklendi @ 22:17:07 ---------- Yazıldı @ 22:15:54 ----------

Başlat>Çalıştır>dxdiag yaz. Çıkan sorulara hayır de. Açılan programda üstten ekran sekmesine tıkla. Sonra resmi çek buraya koy. Yardımcı olalım. :ehe
bide şeyi sorcam pc kaç çekider 2 değil mi ? ve pc sence iyi mi ????
 

NeoV

Üye
pc şuan için pek iyi sayılmaz. Ekran kartını ayrıntılı araştırmam lazım fakat sanmıyorum. Evet çift çekirdekli bilgisayarın.



Bu linke tıkla. Açılan yerde Download diye bir kutucuk var, ona basıp programı indir ve kur. Ardından driverı otomatik yapar program. Sorun devam ederse tekrar gel.
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
onboard ekran kartı
işlemcide idare eder.
 
mertko12

mertko12

Üye
    Konu Sahibi
al bu da indirdeiğin pro.

----------Eklendi @ 11:52:14 ---------- Yazıldı @ 11:51:34 ----------

al sana caps bak anlat bişiler :(
 

onelan1

Üye
evet beyler açıklama yok mu
 
mertko12

mertko12

Üye
    Konu Sahibi
onboard ekran kartı
işlemcide idare eder.
pc şuan için pek iyi sayılmaz. Ekran kartını ayrıntılı araştırmam lazım fakat sanmıyorum. Evet çift çekirdekli bilgisayarın.



Bu linke tıkla. Açılan yerde Download diye bir kutucuk var, ona basıp programı indir ve kur. Ardından driverı otomatik yapar program. Sorun devam ederse tekrar gel.
hadi beyler yok mu açıklama
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
hangı sorunun cevabını arıyorsunuz ?
 
mertko12

mertko12

Üye
    Konu Sahibi
hangı sorunun cevabını arıyorsunuz ?
neden kasıyor pc istersen oyuna tıkla bak verdiğim linktekine ama pc suan bile uçacakmış gibi ses çıakrıyo neden ama şimdi karpesky 2011 indiriyom inşallah virüs filan dır siler atarım
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
speedfan yukleyerek sıcaklık degerlerıne bakarmısınız.
Degerlerı buraya yazarsanız daha ıyı olur
 
mertko12

mertko12

Üye
    Konu Sahibi
speedfan yukleyerek sıcaklık degerlerıne bakarmısınız.
Degerlerı buraya yazarsanız daha ıyı olur


----------Eklendi @ 18:33:56 ---------- Yazıldı @ 18:33:26 ----------

 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
sıcaklık problemıde yok... :hmmm
 
pasha14

pasha14

Üye
Kendin bilgisayarının iyi olduğunu söylemiyorsun resimlere bakmadım ama bi arkadas onboard ekran kartı demiş. Onboard ekran kartından çok fazla birşey beklememelisin
 
lolaman

lolaman

Üye
SUPER Anti Spyware indir onunla tara diğer virüs programları silmiyo fakat bu kesinlikle siliyo virüsleri bununla tara bilgisayarı scan yap ama hızlı tarama yapma..Sonra dene bakalım oyunları.
 


Üst Alt