iyi akşamlar bir de buraya uğrayın

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
iyi akşamlar bir de buraya uğrayın
herkese iyi akşamlar gereksiz bölümünün en gereksiz konusu bu olabilir :d:
kaç arkadaşımız her gün şehir içi otobüsleri kullanıyor İstanbuldaki İ.E.T.T gibi ?
 


Hasan

Üye
benn:zzz:
 
  • Beğen
Tepkiler: spy ghost

Hasan

Üye
belediye
 
'h716043'

'h716043'

Üye
hangi hat o
 
'h716043'

'h716043'

Üye
google maps ile bakarım
 

Hasan

Üye
halk ya benim dalgınlık bizimkinler kırık dökük otolar
 
  • Beğen
Tepkiler: spy ghost
spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
örne olarak İstanbul da 98G var :) fazla kullanmam ama
 
'h716043'

'h716043'

Üye
bizim bu arnavutköy e de her eski araçlar geliyor
 
  • Beğen
Tepkiler: spy ghost
Symbianist

Symbianist

Üye
bir keresinde
 
anılbaran

anılbaran

Üye
arabamla gidip geldigim için kullanmıyorum :cool:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt