Telefon Tavsiyesi Nokia 500 mü? Nokia Asha 303 mü?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mert41994

mert41994

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 500 mü? Nokia Asha 303 mü?
Avea'nın yeni kampanyasında Nokia 500 ve Nokia Asha 303 cihazlarını veriyor. Hangisi sizce daha iyi?
Genel özelliklerini yazarmısınız acaba? Asha serisi hakkında hiç bilgim yok :)
 


Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
nokıanın sitesinden bakabilirsin asha serisi dokunmatik + klavye galiba
 
mert41994

mert41994

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim başka bilgisi olan yok mu?
 

xxcorboxx

Üye
o telin sesi kısık Asha 303 ûn
 
seth2012

seth2012

Üye
Ne kadar Symbian bitti denirse densin s40 bir cihazla Symbian bir cihazı karşılaştırıyorsun, kesinlikle 500 derim ben
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Ben de kesinlikle 500 derim 500'ün güzel bir karizması var ya her ne kadar diğer Belle'li telefonlar içinde en düşüğü de olsa en azından genel özellikleri orta sınıf için güzel sayılır.
 
pRime.

pRime.

Üye
Nokia 500
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Nokia 500 tabikide :oke:
 
"Batuhan"

"Batuhan"

Üye
Nokia 500 ile Asha 303 kıyaslanamaz bence.Sonuç zaten ortada 500 :oke:
 
mert41994

mert41994

Üye
    Konu Sahibi
Avea'nin yeni kampanya ile 2sini veriyor. Almayı düşünüyorum. Genel olarak artı ve eksileri nelerdir?
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Nokia 500 ===>Symbian Belle işletim sistemi,WLAN 802.b\g,Flash Lite 4.0,GPS,5MP kamera,1Ghz işlemci,görüntülü konuşma
Asha 303 ===>1Ghz işlemci,Dokunmatik + qwerty,3G,WLAN 802.b\g\n,3.15MP kamera,görüntülü konuşma
 
Jrcan1

Jrcan1

Üye
Nokia 500 :oke:
 
pRime.

pRime.

Üye
Avea'nin yeni kampanya ile 2sini veriyor. Almayı düşünüyorum. Genel olarak artı ve eksileri nelerdir?

Asha 303 akıllı telefon değil ama alt segment için üretilmiş en iyi telefonlardan biri. Kendi segmentine göre pek bir eksisi yok ancak 500 daha üstün bir cihazdır.
Nokia 500 ise kendi segmentinin en alt cihazlarından biri ve iyi bir işlemcisi olmasına rağmen grafik kartı olmadığı için cihazda adam akıllı oyun oynayamazsın ve cihaz daha yavaş çalışır. Geçişler ve kaydırmalar da akıcı olmaz. Ama yine de iyi bir giriş cihazı sayılabilir.


----------Eklendi @ 18:45:07 ---------- Yazıldı @ 18:43:26 ----------

Kamera olarak da aralarında pek fark yok.
 
ParduSS

ParduSS

Üye
500
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt