nina16
Üye
Süper bir telefon arayanlara>>HTC Desire S
Geçen hafta internetten HTC Desire S modelini aldım(930,00TL). Gerçekten 4x4 bir telefon.. Ekran kalitesi, boyutları, dokunmatiği, hızı içeriği mükemmele yakın.2 arkadaşımıda İphone 4 var, karşılaştırdık, fiyatından başka bir fark bulamadık. Şarzı yoğun kullanımda, diğer androidlerde olduğu gibi ortalama 1 - 1,5 gün arası gidiyor, öyle bazı telefonlar gibi öğleden sonra bitmiyor.
Telefonu eline alınca sağlam bir telefon olduğunu hissediyorsun.Mesela ben Nokia C5 tutunca oyuncak gibi geliyordu, Desire S farkı daha ilk tutuşta ortaya çıkıyor.İnternette hiç bir takılma yada bekleme yaşamadım.İndirmeleri çok hızlı, android uygulamalarda 1. sınıf gerçekten.
Telefonun içinde opsiyonel olarak bir çok extra uygulama ve 8gb hafıza kartı geliyor....1000 tl. den fazla para verip galaksy yada İphone serisine para kaptırmaya hiç gerek yok bence. Çİft çekirdekli işlemci ile bunun işlemcisi arasında ancak saliseler farkeder herhalde.
Pişman olunmayacak bir smart telefon almak isteyenlere tavsiye ediyorum gönül rahatlığı ile..İlk çıkış fiyatının 1200tl olduğu düşünülürse şu anda çokta ekonomik bir telefon.
Telefonu eline alınca sağlam bir telefon olduğunu hissediyorsun.Mesela ben Nokia C5 tutunca oyuncak gibi geliyordu, Desire S farkı daha ilk tutuşta ortaya çıkıyor.İnternette hiç bir takılma yada bekleme yaşamadım.İndirmeleri çok hızlı, android uygulamalarda 1. sınıf gerçekten.
Telefonun içinde opsiyonel olarak bir çok extra uygulama ve 8gb hafıza kartı geliyor....1000 tl. den fazla para verip galaksy yada İphone serisine para kaptırmaya hiç gerek yok bence. Çİft çekirdekli işlemci ile bunun işlemcisi arasında ancak saliseler farkeder herhalde.
Pişman olunmayacak bir smart telefon almak isteyenlere tavsiye ediyorum gönül rahatlığı ile..İlk çıkış fiyatının 1200tl olduğu düşünülürse şu anda çokta ekonomik bir telefon.
) 