Süper bir telefon arayanlara>>HTC Desire S

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
nina16

nina16

Üye
    Konu Sahibi
Süper bir telefon arayanlara>>HTC Desire S
Geçen hafta internetten HTC Desire S modelini aldım(930,00TL). Gerçekten 4x4 bir telefon.. Ekran kalitesi, boyutları, dokunmatiği, hızı içeriği mükemmele yakın.2 arkadaşımıda İphone 4 var, karşılaştırdık, fiyatından başka bir fark bulamadık. Şarzı yoğun kullanımda, diğer androidlerde olduğu gibi ortalama 1 - 1,5 gün arası gidiyor, öyle bazı telefonlar gibi öğleden sonra bitmiyor.
Telefonu eline alınca sağlam bir telefon olduğunu hissediyorsun.Mesela ben Nokia C5 tutunca oyuncak gibi geliyordu, Desire S farkı daha ilk tutuşta ortaya çıkıyor.İnternette hiç bir takılma yada bekleme yaşamadım.İndirmeleri çok hızlı, android uygulamalarda 1. sınıf gerçekten.
Telefonun içinde opsiyonel olarak bir çok extra uygulama ve 8gb hafıza kartı geliyor....1000 tl. den fazla para verip galaksy yada İphone serisine para kaptırmaya hiç gerek yok bence. Çİft çekirdekli işlemci ile bunun işlemcisi arasında ancak saliseler farkeder herhalde.
Pişman olunmayacak bir smart telefon almak isteyenlere tavsiye ediyorum gönül rahatlığı ile..İlk çıkış fiyatının 1200tl olduğu düşünülürse şu anda çokta ekonomik bir telefon.
 


ByYlmzZz

ByYlmzZz

Üye
Bilgilendirme için sağol..güzel tercih yapmışsınız en azından genel olarak kullanıcıların yaşadığı bir sorun yok(işlemci ısınması,reset atma,batarya sorunu vs...)..İyi Günlerde Kullan.
 
nina16

nina16

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim arkadaşım. Telefon alacak arkadaşlar uzun bür süre araştırıyor ve çok kararsız kalıyorlar, yardımcı olmak istedim. Bende 1 ay kadar araştırıp öyle aldım.Şimdi bir kullanıcı olarak gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: ByYlmzZz
ByYlmzZz

ByYlmzZz

Üye
Haklısın özellikle smart telefon alan biri öncelikle iyi araştırmalı bende 15 gün kadar araştırıp xperia neo V aldım acayip bir sempatim var cihaz'a.ve şu an çok memnunum..
Teşekkür ederim arkadaşım. Telefon alacak arkadaşlar uzun bür süre araştırıyor ve çok kararsız kalıyorlar, yardımcı olmak istedim. Bende 1 ay kadar araştırıp öyle aldım.Şimdi bir kullanıcı olarak gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum.
 

hakankobal

Üye
mrblr htc s a510e tlf kilidine ekran desenine yanlış girilmiş ve şimdi kilitlendi gogle hesabı istiyor bende unuttum nasıl açabilirim bilgisi olan varmı bi yardımcı olsanız tşkrlr.
 
BarcinSurmeli

BarcinSurmeli

Üye
Bende bir kaç aydır Htc Desire S modelini kullanıyorum ve kişisel yorumumu yapayım :)

Şıklık çok iyi ancak biraz daha büyük olabilirdi diye düşünüyorum. telefon hız konusunda bazen beni üzüyor. yani uygulama içeriğim genişledikçe ana ekran geçişlerinde kasmalar ve oyunlarda kasmalar meydana gelmeye başladı hatta bazen megajump oynamak ölüm oluyor. Ancak telefonu iphone 4 ile karşılaştırmak bence bir hata gerek ekranı gerek ios işlemci ve işletim sistemi açısından üstün bir alet ( ki yinede o kadar para etmez :D )
Desire S in kamerası bence oldukça yeterli ( özellikle Camera 360 Ultimate uygulaması ile şahane ). Ses performansı kötü. kulaklık ve x-mini gibi cihazlara verdiği ses bende hayal kırıklığı yarattı. Sense 3.0 ve Android güncellemesinden sonra telefonun pil ömrü gözle görünür bir şekilde uzadı. Ancak Sense 3 den sonra LiveWallpaper larda ara ara kasmalar meydana egliyor bazen sense yeniden başlatılıyor. Genel olarak bakacak olursak;

Hız-Performans: 7/10
Ekran Kalitesi: 7/10
Ses Kalitesi: 5/10
Tasarım: 9/10
Fotoğraf: 9/10
Fiyat performans: 8/10

Tabi kişisel görüşüm :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ByYlmzZz
ByYlmzZz

ByYlmzZz

Üye
güzel bilgilendirme olmuş sağol kardeşim..
Bende bir kaç aydır Htc Desire S modelini kullanıyorum ve kişisel yorumumu yapayım :)

Şıklık çok iyi ancak biraz daha büyük olabilirdi diye düşünüyorum. telefon hız konusunda bazen beni üzüyor. yani uygulama içeriğim genişledikçe ana ekran geçişlerinde kasmalar ve oyunlarda kasmalar meydana gelmeye başladı hatta bazen megajump oynamak ölüm oluyor. Ancak telefonu iphone 4 ile karşılaştırmak bence bir hata gerek ekranı gerek ios işlemci ve işletim sistemi açısından üstün bir alet ( ki yinede o kadar para etmez :D )
Desire S in kamerası bence oldukça yeterli ( özellikle Camera 360 Ultimate uygulaması ile şahane ). Ses performansı kötü. kulaklık ve x-mini gibi cihazlara verdiği ses bende hayal kırıklığı yarattı. Sense 3.0 ve Android güncellemesinden sonra telefonun pil ömrü gözle görünür bir şekilde uzadı. Ancak Sense 3 den sonra LiveWallpaper larda ara ara kasmalar meydana egliyor bazen sense yeniden başlatılıyor. Genel olarak bakacak olursak;

Hız-Performans: 7/10
Ekran Kalitesi: 7/10
Ses Kalitesi: 5/10
Tasarım: 9/10
Fotoğraf: 9/10
Fiyat performans: 8/10

Tabi kişisel görüşüm :)
 
nina16

nina16

Üye
    Konu Sahibi
Bende bir kaç aydır Htc Desire S modelini kullanıyorum ve kişisel yorumumu yapayım :)

Şıklık çok iyi ancak biraz daha büyük olabilirdi diye düşünüyorum. telefon hız konusunda bazen beni üzüyor. yani uygulama içeriğim genişledikçe ana ekran geçişlerinde kasmalar ve oyunlarda kasmalar meydana gelmeye başladı hatta bazen megajump oynamak ölüm oluyor. Ancak telefonu iphone 4 ile karşılaştırmak bence bir hata gerek ekranı gerek ios işlemci ve işletim sistemi açısından üstün bir alet ( ki yinede o kadar para etmez :D )
Desire S in kamerası bence oldukça yeterli ( özellikle Camera 360 Ultimate uygulaması ile şahane ). Ses performansı kötü. kulaklık ve x-mini gibi cihazlara verdiği ses bende hayal kırıklığı yarattı. Sense 3.0 ve Android güncellemesinden sonra telefonun pil ömrü gözle görünür bir şekilde uzadı. Ancak Sense 3 den sonra LiveWallpaper larda ara ara kasmalar meydana egliyor bazen sense yeniden başlatılıyor. Genel olarak bakacak olursak;

Hız-Performans: 7/10
Ekran Kalitesi: 7/10
Ses Kalitesi: 5/10
Tasarım: 9/10
Fotoğraf: 9/10
Fiyat performans: 8/10

Tabi kişisel görüşüm :)


Sense 3 ve android güncellemesi ile ilgili şikayetler de var.. o üzden yüklemedim ben. Sizce yüklersem pozitif yönlerimi ağır basar, negatif yönlerimi? bu konuda görüşlerinizi bekliyorum...
 

55lim

Üye
c5 dediğin telefon portatif zaten 50 mb dahili hafıza 108 gram ağırlık şunu söylemek istedim o fiyata htc almam şayet cepnet paketi var kolaylıkla video izliyorum c5in üstüne bide c6 01 aldım hangi android şakdiye açıyo bu veri akışı ile wifi kullanıyosan ayrı tabi bence xpera dahaiyi seçim olurdu arkadaşımda aldı ama şimdi pişman buda benim görüşüm
 
pomax

pomax

Üye
ben de almayı düşünüyorum böyle bir tür telefon almak ama sizce Desire S mi Incredible S mi ? mesala desire 5 mp kamera var ınc 8 mp ve fiyatlarda aynı şuan
 
BarcinSurmeli

BarcinSurmeli

Üye
Sense 3 ve android güncellemesi ile ilgili şikayetler de var.. o üzden yüklemedim ben. Sizce yüklersem pozitif yönlerimi ağır basar, negatif yönlerimi? bu konuda görüşlerinizi bekliyorum...

emin ol pozitif yönleri ağır basar :) yani benim görüşüm bu telefon stabilleşti şarj kullanımı çok iyi hale geldi. ayrıca sense 3 ün kilit ekranı gerçekten işe yarıyor kısayol açısından :) tek sorun sanırım biraz ağır geldi kasmalar yaşıyorum buda sinir bozucu.. açıkcası iphone a geçmeyi düşünüyorum ama telefonuda çok seviyorum çok arada kaldım.

----------Eklendi @ 15:54:06 ---------- Yazıldı @ 15:53:26 ----------

ben de almayı düşünüyorum böyle bir tür telefon almak ama sizce Desire S mi Incredible S mi ? mesala desire 5 mp kamera var ınc 8 mp ve fiyatlarda aynı şuan

fiyatları aynı ise inc S düşünmelisiniz. ben fiyat yüzünden desire s aldım şimdi böyle bir seçenek verilse inc s alırım yani :)
 
İncİnat

İncİnat

Üye
htc çok sık telefon çıkarmıyor ama yapınca da yapıyor :)
 

zehem

Üye
desire s tavsıye etmem asla
 

doljin

Üye
alcaksan desire hd arkadas s bi halts yaramaz
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Tecrübenizi paylaştığınız için teşekkürler :)
 

limanci

Üye
Herşeyi ile mükemmel bir güncelleme olmuş. Yükleyen pişman olmaz. Artıları çok.

- - - Eklendi - - -

mrblr htc s a510e tlf kilidine ekran desenine yanlış girilmiş ve şimdi kilitlendi gogle hesabı istiyor bende unuttum nasıl açabilirim bilgisi olan varmı bi yardımcı olsanız tşkrlr.

Telefonu soft format veya fabrika ayarlarına dönmelisin. SAMSUNG MODEL telfonda kodlarla atabilniyor.HTC de denemedim ama iki yoluda denemelisin birinde mutlaka olur.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt