Sevgilinizin Annesiyle Aranız Nasıldır?

Sponsorlu Bağlantılar

Sevgilinizin annesiyle aranız nasıldır?

  • Çok Sever Beni

    Kullanılan: 5 50.0%
  • Sadece Tanışıyoruz

    Kullanılan: 1 10.0%
  • Nefret Eder Benden

    Kullanılan: 1 10.0%
  • Tanışmıyoruz

    Kullanılan: 3 30.0%

  • Kullanılan toplam oy
    10
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sevgilinizin Annesiyle Aranız Nasıldır?
Genelde kaynanalar sevilmez ama bakalım maxicep halkında bu durum geçerli mi :)
 


Honda-VTI

Honda-VTI

Üye
Çok sever beni ( ne zamana kadar bilmiyorum ) :ehe
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bu konuyu açmak şurdan aklıma geldi. :)


Normalde turkcell hat kullanıyoruz ama şehir dışında olduğu için vodafone daha ucuz diye vodafone üzerinden konuşuyoruz. Anneside bilmiyordu böyle hat olduğunu bizde. Dalgınlık işte söylememişiz :ehe

Beni normal turkcell hattımdan aradı. İşte ezgi nerde biliyor musun merak ettim telefonu kapalı dedi. Bende diğer hatta şuanda konuşuyoruz dedim 2 saattir. Tamam o zaman sorun yok dedi. Baya güldük falan güzeldi konuşmak :)

Beni çok sever ve çok güvenir. Kendisi yemek vs dolayısıyla evde olmadığında gelene kadar beni çağırır evde durmamızı söyler. Geldiğinde bende evime giderim. O derece güveniyor yani :)
 
Honda-VTI

Honda-VTI

Üye
Helal sana o güveni sağladıysan ne mutlu inan ebeveynlerin güvenini kazanmak gerçekten çok zor ben kayınpederle arayı iyi tutacam diye 2 yıl havada taklalar attım :D
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Benim daha 3.5 ay oldu ama sorun yok gayet güzel :)

Zaten babası bilmiyor. Ayrı oldukları için annesinde kalıyor. Babasınında bilmesini istemiyor annesi :ehe
 
prince of hell

prince of hell

Üye
benim söylememe gerekyok ahmet sen bilion zati :D:D:D:D bayılırlar ailecek bana
 
Altun.

Altun.

Üye
walla benimkininde annesi benim varlığımdan haberdar ama beni tanımıyor. Ama eminim yani devecektir :P:P bu arada von 3 buçuk ayda harbi mükemmel guwen sağlamışın. şu andaki beraberliğimden önceki kız arkadaşımla 1 buçuk sene çıktım ama ailesi azıcık tersti :):)
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
walla benimkininde annesi benim varlığımdan haberdar ama beni tanımıyor. Ama eminim yani devecektir :P:P bu arada von 3 buçuk ayda harbi mükemmel guwen sağlamışın. şu andaki beraberliğimden önceki kız arkadaşımla 1 buçuk sene çıktım ama ailesi azıcık tersti :):)

Eee güven sağlanıcak adamım :)

Ama benimde şöyle kötü bir yönüm var. Tanımadan önce dışardan gören herkes benden nedense nefret eder. Çok havalı, itici tip falan diye bahsedeler ama tanıdıktan sonra özellikle arkadaş olduktan sonra hep bu lafı duyarım. Çok yanlış düşünmüşüz. :)
 
prince of hell

prince of hell

Üye
evet ahmet çok iticisin tiskiniyorum senden noolur görşmeyelim :P :D :kop:
 
Altun.

Altun.

Üye
evet ahmet çok iticisin tiskiniyorum senden noolur görşmeyelim :P :D :kop:

ya hamet kusura bakma ama banada öle geldi yaww. :):) bu arada madem herkes isimle hitap ediyor bende emrah. memnun old. arkadaşlar. senin başına gelen dışardan hawalı görünme olayı benim başımada çok geldi ama kimse itici felan demedi ya.

einstein in dediği gibi önyargıları parçalamak atomu parçalamaktan daha zor :):):)
 
prince of hell

prince of hell

Üye
abi gece gece girme bu einstein mevzularına dokunuyo yaa :D:D
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Memnun oldum Emrah. :spr


Ama ne bileyim tabi şunlarda büyük etken. Mesela anadolu lisesinde okuyordum. Millet ceket giyerken ben farklı renk kazak falan giyerdim. Dikkat çeken ayakkabı, genelde son model telefon vs.

Millet tuvalette lm içerdi winston içerdi, ben marlboro ile gelince farklı olurdu tabi.


Bunlar büyük etken bence. Sadece bunlar tanıyana kadar. Haklılar zaten havalı olduğum konusuna katılıyorum ama farklı olmak yapımda var napayım.
:)
 
Altun.

Altun.

Üye
ναη_нσιנ∂σηк;434788' Alıntı:
Memnun oldum Emrah. :spr


Ama ne bileyim tabi şunlarda büyük etken. Mesela anadolu lisesinde okuyordum. Millet ceket giyerken ben farklı renk kazak falan giyerdim. Dikkat çeken ayakkabı, genelde son model telefon vs.

Millet tuvalette lm içerdi winston içerdi, ben marlboro ile gelince farklı olurdu tabi.


Bunlar büyük etken bence. Sadece bunlar tanıyana kadar. Haklılar zaten havalı olduğum konusuna katılıyorum ama farklı olmak yapımda var napayım.
:)

way way ahmet sen hakkatten hawalıymışın yani :):) malbora. son model telefon felan. ama yardımseversin bunu da kabul edyrum siteye ilk üye olduğum gün bana msn de waktini harcayıp yardımda etmiştin. ewet önyargı ama ben taktım bu son model tel, sonra malbora ohh :D:D ben şisedeyken alcatel tel im wardı :):) ilk symbianlı tel im 2004 de oldu:

haram olsun bu dünya (küçük emrah film müziği arka ondan girer nıınııııınııııı)
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tamam ama benimde ilk symbian telefonum 2004 Mayısta oldu. Lise 1'e geçtiğim seneydi o.

Zaten hava vs lisede son sene önemlidir. Öncesinden havalı olursan ezerler :)


Konu dağıldı sanırım
. :)
 
prince of hell

prince of hell

Üye
ναη_нσιנ∂σηк;434788' Alıntı:
Memnun oldum Emrah. :spr


Ama ne bileyim tabi şunlarda büyük etken. Mesela anadolu lisesinde okuyordum. Millet ceket giyerken ben farklı renk kazak falan giyerdim. Dikkat çeken ayakkabı, genelde son model telefon vs.

Millet tuvalette lm içerdi winston içerdi, ben marlboro ile gelince farklı olurdu tabi.


Bunlar büyük etken bence. Sadece bunlar tanıyana kadar. Haklılar zaten havalı olduğum konusuna katılıyorum ama farklı olmak yapımda var napayım. :)
ahmet anladık tamam özelsin süpersin karizmatiksin öve öve bitiremiyoruz seni yaşam felsefesi yaptım ama yeter sorguya çekmedik bukadar savunmaya geçme kendini yaw :D:D
 
ouSahin

ouSahin

Üye
eski sevgilimin annesi bana çoq qüvenirdi hatta babası hariç ailesinde beni bilmeyen yoqtu sadece tanışmıoduk...

şimdiki çıktıgımın ailelerimiz birbirini tanıo ama kızlarının benle çıktıgını bilmiolar :D:D

ögrenirler yavaş yavaş:Dinş..
 
Altun.

Altun.

Üye
ναη_нσιנ∂σηк;434795' Alıntı:
Tamam ama benimde ilk symbian telefonum 2004 Mayısta oldu. Lise 1'e geçtiğim seneydi o.

Zaten hava vs lisede son sene önemlidir. Öncesinden havalı olursan ezerler :)


Konu dağıldı sanırım
. :)

ewet ya cozuttuk konuyu nese ben yatym görüşürz ii bakın kendinize
 
POWER

POWER

Üye
Hmm...Ya keşke uyumasaydım warya ahmet dewecem seni...Neyse konuya gelelim kayınvalideyle aram çok ii sewer beni bende onu sağolsun ilişkimize katkıları çok.Kız arkadaşımın tüm sülalesiyle tanıştım abisi ile aram süper :ehe Bi kayınpederimle dialog kuramıyom yaw korkuyorum adamdan :( 2 defa konuştuk o kadar...
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Anası beni ilgilendirmez ki ?

Ayrıca cep telefonla,siğara ile de hava

yapmam.Basit geliyor hava atmak,atıcaksam

da kralı ile yaparım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt