



walla benimkininde annesi benim varlığımdan haberdar ama beni tanımıyor. Ama eminim yani devecektirP bu arada von 3 buçuk ayda harbi mükemmel guwen sağlamışın. şu andaki beraberliğimden önceki kız arkadaşımla 1 buçuk sene çıktım ama ailesi azıcık tersti
![]()

evet ahmet çok iticisin tiskiniyorum senden noolur görşmeyelim :P![]()
![]()

bu arada madem herkes isimle hitap ediyor bende emrah. memnun old. arkadaşlar. senin başına gelen dışardan hawalı görünme olayı benim başımada çok geldi ama kimse itici felan demedi ya.




abi gece gece girme bu einstein mevzularına dokunuyo yaa![]()

tamam aldım sözümü geri yeναη_нσιנ∂σηк;434788' Alıntı:Memnun oldum Emrah.
Ama ne bileyim tabi şunlarda büyük etken. Mesela anadolu lisesinde okuyordum. Millet ceket giyerken ben farklı renk kazak falan giyerdim. Dikkat çeken ayakkabı, genelde son model telefon vs.
Millet tuvalette lm içerdi winston içerdi, ben marlboro ile gelince farklı olurdu tabi.
Bunlar büyük etken bence. Sadece bunlar tanıyana kadar. Haklılar zaten havalı olduğum konusuna katılıyorum ama farklı olmak yapımda var napayım.![]()

malbora. son model telefon felan. ama yardımseversin bunu da kabul edyrum siteye ilk üye olduğum gün bana msn de waktini harcayıp yardımda etmiştin. ewet önyargı ama ben taktım bu son model tel, sonra malbora ohh 
ben şisedeyken alcatel tel im wardı 
ilk symbianlı tel im 2004 de oldu: ahmet anladık tamam özelsin süpersin karizmatiksin öve öve bitiremiyoruz seni yaşam felsefesi yaptım ama yeter sorguya çekmedik bukadar savunmaya geçme kendini yawναη_нσιנ∂σηк;434788' Alıntı:Memnun oldum Emrah.
Ama ne bileyim tabi şunlarda büyük etken. Mesela anadolu lisesinde okuyordum. Millet ceket giyerken ben farklı renk kazak falan giyerdim. Dikkat çeken ayakkabı, genelde son model telefon vs.
Millet tuvalette lm içerdi winston içerdi, ben marlboro ile gelince farklı olurdu tabi.
Bunlar büyük etken bence. Sadece bunlar tanıyana kadar. Haklılar zaten havalı olduğum konusuna katılıyorum ama farklı olmak yapımda var napayım.![]()


ναη_нσιנ∂σηк;434795' Alıntı:Tamam ama benimde ilk symbian telefonum 2004 Mayısta oldu. Lise 1'e geçtiğim seneydi o.
Zaten hava vs lisede son sene önemlidir. Öncesinden havalı olursan ezerler
Konu dağıldı sanırım.![]()
Bi kayınpederimle dialog kuramıyom yaw korkuyorum adamdan
2 defa konuştuk o kadar...
