Belle web tarayıcı Facebook sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TT1903

TT1903

Üye
    Konu Sahibi
Belle web tarayıcı Facebook sorunu
Güncelledim bende herşey dört dörtlük fakat bişeyi farkettim web tarayıcıdan Facebook'a girdiğimizde fotoğraflar küçük çıkıyor. Anna'da böyle bi sorun yoktu fakat belle güncellemesinden sonra resimler küçüldü :S Bi ayarı veya çözüm yolu varmı bunun yardımınızı bekliyorum.. Ve farklı bi bellede bunun büyük olduğunu gördüm yani ayarlarından bi yerden mutlaka ama bulamadım:S
 


catdog136

catdog136

Üye
Hangi facebook kullanıyorsun? Touch. M. Www. ?
 
TT1903

TT1903

Üye
    Konu Sahibi
m.facebook
 
catdog136

catdog136

Üye
M. Kullanıyorsan, resmi tam boyut gör deyip büyük olarak görebilirsiniz
 
TT1903

TT1903

Üye
    Konu Sahibi
olmuyoooooooooooooooooooooooooooooooo kırcam kafayı :S
 
Bomb City

Bomb City

Üye
şu an benim için en büyük sorun bu :D hallolsa güzel olur ama nasıl :hmmm
 
TT1903

TT1903

Üye
    Konu Sahibi
Bide şarj sorunu var ama onu bu kadar önemsemiyorum bu olsun yeter :D
 
cyber

cyber

Üye
m.facebook tan hesabına gir ayarlar>genel>fotoğraf>maks denemelisin
 
m.edip

m.edip

Üye
multi touch ile yakınlaşıp büyüyo biraz ama n iyi yol tam boyut gör e tıklaman :)
 
TT1903

TT1903

Üye
    Konu Sahibi
Bu soruna çözüm yok anlaşıldı:)
 
ismuail

ismuail

Üye
Bi çözümü olmalı ya hiçbirşey anlaşılmıyor resimlerde
 
TT1903

TT1903

Üye
    Konu Sahibi
Sitede bilge kesilen arkadaşlar bu konuya Cevap vermeye bile korkuyor 1 haftadır Cevap veren sayısı bi elin parmağını geçmedi:)))
 
TT1903

TT1903

Üye
    Konu Sahibi
çıt yok:)
 
ismuail

ismuail

Üye
Herşey mükemmel facebook berbat ya resimler küçük paylaşim boşluğu minicik arama butonu bi yerde search boşluğu bi yerde face kötü durumda Bellede yada yüklerken biz hata yaptık kesin bi çözümü vardir
 
serinaga

serinaga

Üye
HATA felan yapmadınız, maalesef belle'de bu böyle ... Eğer resimleri gerçekten büyük görmek istiyorsanız, sensation üstad yukarıda linkini vermiş, fmobi (Facebook) yazılımını kullanın, eminim memnun kalacaksınız ... İyi forumlar
 
ismuail

ismuail

Üye
Peki benim şimdi face paketim var bu program datayı o pakettenmı alıyor yoksa internet paketimi lazım ?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
arkadaslar opera tarayıcıyla deneyin bide bakalım yazılımdan mı tarayıcıdan mı belli olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt