arkadaşlar çok önemli bi bakar mısınız

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

by*cambaz

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar çok önemli bi bakar mısınız
arkadaşlar şimdi telefonu açıyordum telefon açılışı hatalı lütfen satıcıyla görüşün yazısı çıktı sizce neden böyledir??
 


polluxea♪

polluxea♪

Üye
güncelleme hatalı olmus dostum...cogu kişide oldu
 

by*cambaz

Üye
    Konu Sahibi
nasıl düzelir
 
cyber

cyber

Üye
hard çek yazılımı yeniden yükle bendede oldu
 

by*cambaz

Üye
    Konu Sahibi
olmadı
flasta atılmıo

----------Eklendi @ 22:18:06 ---------- Yazıldı @ 22:12:09 ----------

nolur yardım yaa
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Hard format ya da flashtan başka çare yok
 
cyber

cyber

Üye
servise
 

by*cambaz

Üye
    Konu Sahibi
atılmıo flashta yok
bilgisayar telefonu görmüo

----------Eklendi @ 22:22:29 ---------- Yazıldı @ 22:21:30 ----------

servis mi desene nanaylardayız bir ay telefonsuzluk ama bi daha nokia alırsam namerdim adamın daha güncelleme sağlam deil
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
7370 le soft format attınmı arkadaşım
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
pardon ben telefon açık sandım
 

by*cambaz

Üye
    Konu Sahibi
galiba satıp gio vaya ace alcam iki üç güne olmazsa hiç servisle ugrasmam telefoncu yaparsa kullanıcam yapamazsa alcam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt