Olur mu böyle komşuluk?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
LuckyDALT0N

LuckyDALT0N

Üye
Canını sıkcak başka birşey bulamadınmı be güzel kardeşim.
 


enkazcı

Üye
şimdi forumda ağzımı açmayım...........yemin ediyorum ben büyük kavga çıkarırdım
 

enkazcı

Üye
En sevilen ördeği yemişler. Canımı sıkmıyorum, sıkılıyor :) Bu devirde babana bile güvenmeyeceksin lafı boşuna değil. Ama ben babama güveniyom :D



Forumda mı komşuyla mı?
komşuyla kardeşim :d:
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Geçmiş olsun.... Komşuna güzelinden bir tane aldır iş tam olur :)
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Doğubayazıtta pekin ördeği satılmıyor.
 
'Lorelai

'Lorelai

Üye
Kıyamaz insan ona :ağlarım:
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Kıymışlar :@
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Yok yaw. Zaten bahçelerinde görmeyince şüphelenmiştim. Kendi ördeği vardı bizim ördek onun yanında değildi. Sonradan yemiş.

Bu arada komşu anneme parasını vereyim demiş. Sizce ne kadar teklif etse iyidir? 20 TL demiş :@ Bende para mara istemiyorum, hakkımı helal etmiyorum demesini söyledim anneme.
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Nasreddin hoca bile senin komşudan vicdanlı, O hiç olmazsa önce doğurtuyor sonra öldürüyor. Senin komşu direk sonuca bağlamış. :destere:
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Aynen öyle. Böyle komşuya söylediklerimi bu simge sessizce anlatıyor zaten: :off:
 
LuckyDALT0N

LuckyDALT0N

Üye
En sevilen ördeği yemişler. Canımı sıkmıyorum, sıkılıyor :) Bu devirde babana bile güvenmeyeceksin lafı boşuna değil. Ama ben babama güveniyom :D
Şimdi baboş nolursa olsun o kesmese sen kesicektin,hakkını helal et geç bidaha verme ördeğini,bugün ördeğini kesen yarın öbürgün nelerini kesmez yaniiiii :ehe
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
:ehe
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Çok ayıp etmişler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt