Nokia 5800 CFW Proxpress V3.1 Final 5800 Ofw V60 Mod [core Edit]

Sponsorlu Bağlantılar

Atacan-

Atacan-

Üye
attım,eklicem :)
 


karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
mesaj yazamıyorum sana messengerdan :)
 

halittosun

Üye



tamam direk program halinde paylaşırım flash etmadan yüklersin:)






o zamandan paylaşsaydın ya atacan :D

Çok Sağol Hocam Sabırsızlıkla Bekliyorum Ayrıca Bir Soru Sormak İstiyorum Bu OFW deki C6 Tuş Kilidini Nasıl Kaldırabilirim
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
Çok Sağol Hocam Sabırsızlıkla Bekliyorum Ayrıca Bir Soru Sormak İstiyorum Bu OFW deki C6 Tuş Kilidini Nasıl Kaldırabilirim

O konuda pek bir fikrim yok ben de beceremedim.

Buyur Orange ev ekranı;
Önce 1 sonra 2 yi kur. Ben daha denemedim çalışırsa yaz buraya :)

 
muxo

muxo

Üye
öncelikle çalışman çok güzel görünüyor. Emeğin için teşekkür ederim. Bunu telefonuma ileriki bir zamanda yüklemeyi düşünüyorum. Usb kablosunu kaybettim. Senden ufak bir ricam var. Kullandığın deri tema çok güzel duruyor. Onun linkinide verirmisin? Bari temayı indiriym.
 

uluca

Üye
Denedim link çalışıyor.Lakin yüklediğim siteye ulaşım sağlamanız için dns ayarlarınızla oynamanız lazım. Neyse sende benim dosya adından yararlanarak yeni bi link bulmuşsun zaten yoksa habire arardın :) Neyse altarnatif oldu sağolasın..


Gerçekten çok teşekür ederim.Çok aradım ama bulamamıştım.Sayende hemencecik buldum ve yazılıma gömdüm.Çokta güzel çalışıyor.
Ayrıca ev ekranları istenmiş.Dilersen araştırıp buluruz.Fakat telefon bu haliyle mükemmel oldu.Bu arada XM tuşuna bt tuş simgesi konulmuş ama çalışmıyor.ona bir el atarmısın?
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
Gerçekten çok teşekür ederim.Çok aradım ama bulamamıştım.Sayende hemencecik buldum ve yazılıma gömdüm.Çokta güzel çalışıyor.
Ayrıca ev ekranları istenmiş.Dilersen araştırıp buluruz.Fakat telefon bu haliyle mükemmel oldu.Bu arada XM tuşuna bt tuş simgesi konulmuş ama çalışmıyor.ona bir el atarmısın?

Rompatcher daki mediabar yamasını aktif etmemişsin o yüzden çalışmıyordur. Ben şimdi denedim çalıştı:) mediabar yamasını aktid ettikten sonra telefonu yeniden başlat çalışacaktır ozaman.


----------Eklendi @ 13:44:18 ---------- Yazıldı @ 13:40:37 ----------

öncelikle çalışman çok güzel görünüyor. Emeğin için teşekkür ederim. Bunu telefonuma ileriki bir zamanda yüklemeyi düşünüyorum. Usb kablosunu kaybettim. Senden ufak bir ricam var. Kullandığın deri tema çok güzel duruyor. Onun linkinide verirmisin? Bari temayı indiriym.

hocam şimdi o temanın paketlenmiş halini bulamadım. Bulunca ilerde upload edip linki yayınlarım:)
 

halittosun

Üye
Hocam İlgin Ve Yardımların İçin Çok Teşekkür Ederim Sayende 5800'ı Tekrar Sever Oldum Senden Bir Ricam Daha Olacak Bu Linkte


Ana Ekrandaki Saati Ve Tercihleri Kaldırabilmemiz İçin Bir Proğram Vermiş Talep Olursa

Yazılıma Gömebilirsin Ben Yaptım Gerçekten Çok Güzel Oluyor
----------Eklendi @ 14:32:07 ---------- Yazıldı @ 13:37:56 ----------

Hocam Ayrıca Batarya Ve Şebeke ikonunu Yan Çevirmeyi Biliyorsan Bi Zahmet Söyleyiverirsen Çok İyi Olur Böylece Saat Ve Tercihleri Ekrandan Kaldırıp İkonlarıda Yan Çevirince Çok Güzel Ve Saade Bir Ev Ekranına Sahip Oluruz K Bence En Güzel Saade Olması İhmal Etmezde İlgilenirsen Memmun Olurum
 
mavikumsal35

mavikumsal35

Üye
1.ikonların bazıarı cakılı ikon tema yükleyince degişmiyor
2.c5-03 tuşkilidi olsa süperdi ama önemli degil okadar
3.ev kranına bir kac ekeme yapsan iyi olurdu parmak kullanım vs ..
4. harita ikonu belle n8 ikonlarının yanında güzel durmuyor ama hic önemli degil

süper olmuş ama 1 .düzelt mutlaka kolay gelsin şimdiden :tşk:
 

ByBaktery

Üye
Mümkünse dosyaları farklı siteye upload eder misiniz? Çalışmıyor linkler.
 

knight_rider

Üye
Uda ve Core linki ölü yenilersen indirip deneyeceğim..teşekkürler
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
Uda ve Core linki ölü yenilersen indirip deneyeceğim..teşekkürler

Bildirdiğin için sağol hemen düzeltiyorum:)


----------Eklendi @ 19:20:35 ---------- Yazıldı @ 19:07:23 ----------

Hocam İlgin Ve Yardımların İçin Çok Teşekkür Ederim Sayende 5800'ı Tekrar Sever Oldum Senden Bir Ricam Daha Olacak Bu Linkte


Ana Ekrandaki Saati Ve Tercihleri Kaldırabilmemiz İçin Bir Proğram Vermiş Talep Olursa

Yazılıma Gömebilirsin Ben Yaptım Gerçekten Çok Güzel Oluyor
----------Eklendi @ 14:32:07 ---------- Yazıldı @ 13:37:56 ----------

Hocam Ayrıca Batarya Ve Şebeke ikonunu Yan Çevirmeyi Biliyorsan Bi Zahmet Söyleyiverirsen Çok İyi Olur Böylece Saat Ve Tercihleri Ekrandan Kaldırıp İkonlarıda Yan Çevirince Çok Güzel Ve Saade Bir Ev Ekranına Sahip Oluruz K Bence En Güzel Saade Olması İhmal Etmezde İlgilenirsen Memmun Olrum

Saati kaldırmayı ben dahil kimsenin isteyeceğini zannetmiyorum. Lazım oluyor tercihlerin orda olması:) Yan çevrilmiş bir yazılım yüklemiştim daha önce bataryanın falan. Hiç sevmedim bu yüzden öğrenmedim nasıl yapılacağını. Bu konuda yardımcı olamadığım için üzgünüm.

1.ikonların bazıarı cakılı ikon tema yükleyince degişmiyor
2.c5-03 tuşkilidi olsa süperdi ama önemli degil okadar
3.ev kranına bir kac ekeme yapsan iyi olurdu parmak kullanım vs ..
4. harita ikonu belle n8 ikonlarının yanında güzel durmuyor ama hic önemli degil



süper olmuş ama 1 .düzelt mutlaka kolay gelsin şimdiden :tşk:

İkonlar menü düzeninden ötürü çakılı ve değişmez. Çünkü matrixmenu dosyasını düzenlerken değişebilen icon yapabilmek için iconların menu.mif içerisindeki id kodlarını bilmek gerekiyor. Yani üzerinde çok çalışılması lazım. Şu anda o kadararını beceremiyorum. Zaman da bulamıyorum onu hazırlamak için. Ev ekranı düzenledim daha önce flash ev ekranı falan canımı sıktı geri kaldırdım. Orjinallikten uzaklaştırdı iyice. C5 tuş kilidi için çalıştım denedim onu da yapamadım çünkü esas bulunan sürüklemeli kilidi tamamen kaldırmak gerekiyor bilmiyorum nasıl olacağını. Haritayı güncellersen iconu değişiyor zaten:) en stabil harita o bendeki o yüzden iconuyla uğraşmadım fazla:)

Yorumların için ben teşekkür ederim:)


Mümkünse dosyaları farklı siteye upload eder misiniz? Çalışmıyor linkler.

Multiupload sitesi kapandı mı nedir:) düzeltiyorum linkleri.


LİNK YENİLENDİ..
 
Atacan-

Atacan-

Üye
duvar kağıdını paylaşabilirmisin kartlı olanı?
 

hasan0692

Üye
semih kardeş ya senden bir ricam olsa özel bi ofw yapabilirmisin bana çok birşey istemiyorum sadece mesajlar senin burdaki gibi olsun ifadeler olsun birde fotoğraflar cfw dekiler gibi olsun yani orjinalindeki biraz kasıyo gibi sevmiyorum yani :) bunlar olursa sevinirim yapabilirsen yani :)
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
duvar kağıdını paylaşabilirmisin kartlı olanı?


Peki arıyorum bilgisayarda şimdi geçen format attım karıştı herşey:)
buldum upload ettim:




semih kardeş ya senden bir ricam olsa özel bi ofw yapabilirmisin bana çok birşey istemiyorum sadece mesajlar senin burdaki gibi olsun ifadeler olsun birde fotoğraflar cfw dekiler gibi olsun yani orjinalindeki biraz kasıyo gibi sevmiyorum yani :) bunlar olursa sevinirim yapabilirsen yani :)

Hasan kardeşim rica ediyorum bari sen yapma :)
 
Atacan-

Atacan-

Üye
eyvALLAH Sağolasın.Başka kartlardan duvar kağıtların varmı? Ben araştırıyorum hep Joker çıkıyor :)
 

hasan0692

Üye
tamam tamam sustum :)
 

projist

Üye
ilk kez telime fw yükledim ve ofw yükledim. şimdilik güzel gibi. tek yapamadığım tele hard format atmak. nedense ofw den sonra hard format atamıyorum. sebebi var mıdır?
 

ibrahimunal

Üye
karikaturizma kardeşim sadece parmak kullanımını uplooada edermisin keşke hiç çıkarmasaydın neyse upload edersin inş.
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
ilk kez telime fw yükledim ve ofw yükledim. şimdilik güzel gibi. tek yapamadığım tele hard format atmak. nedense ofw den sonra hard format atamıyorum. sebebi var mıdır?

Hocam Hard format atıyorsundur farketmiyorsundur. Saat 9.00 oluyorsa tekrardan atıyorsundur. Eğer doğru tuş kombinasyonuna yeterli süre basıyorsan. Hem atmasan da sıkntısı olmaz merak etme ben mesela nadir atarım bir şey de olmaz çoğu zaman atmam bile yazılım yükleyince. Hard format atımı ne olur ne olmaz diye önlem için atılıyor zaten.

karikaturizma kardeşim sadece parmak kullanımını uplooada edermisin keşke hiç çıkarmasaydın neyse upload edersin inş.

Hocam elimde yok işte yalnız parmak kullanımı ev ekranı. Sadece onu nasıl yapılacağını da bilmiyorum.
 


Üst Alt