seninaskina60
Üye
Symbian BELLE Türkçe Sorunu !!!
DEGERLI MAXI CEP SAKINLERI
N8 telefonum yurt dısından geldı(Swıchzerland-ısvec)
BELLEYI suıte ıle guncelledım TÜRKÇE DİL silindi gitti yok.
tekrar türkçe anna yukledım
NAVIFIRM ıle DIREK TURKCE versıyonunu yuklesem sorun yasarmıyım????
cunku turkce hangı dılde var bılmıyorum turkıye bellesını yuklesem yurt dısından gelen bu telefonda sıkıntı yasarmyıım???????????? onerınız nedır?????
N8 telefonum yurt dısından geldı(Swıchzerland-ısvec)
BELLEYI suıte ıle guncelledım TÜRKÇE DİL silindi gitti yok.
tekrar türkçe anna yukledım
NAVIFIRM ıle DIREK TURKCE versıyonunu yuklesem sorun yasarmıyım????
cunku turkce hangı dılde var bılmıyorum turkıye bellesını yuklesem yurt dısından gelen bu telefonda sıkıntı yasarmyıım???????????? onerınız nedır?????


