Symbian BELLE Türkçe Sorunu !!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

seninaskina60

Üye
    Konu Sahibi
Symbian BELLE Türkçe Sorunu !!!
DEGERLI MAXI CEP SAKINLERI
N8 telefonum yurt dısından geldı(Swıchzerland-ısvec)
BELLEYI suıte ıle guncelledım TÜRKÇE DİL silindi gitti yok.
tekrar türkçe anna yukledım
NAVIFIRM ıle DIREK TURKCE versıyonunu yuklesem sorun yasarmıyım????
cunku turkce hangı dılde var bılmıyorum turkıye bellesını yuklesem yurt dısından gelen bu telefonda sıkıntı yasarmyıım???????????? onerınız nedır?????
 


Febris

Febris

Üye
yaşamazsın
 
yesrip2

yesrip2

Üye
ben de aynı sorunu yaşadım ve navifrimden belleyi indirip yükledim saat gibi çalışıyor şu anda:oke:
 

seninaskina60

Üye
    Konu Sahibi
PEKI BELLENIN navıfırmde TÜRKÇE olan hangı versıyonunu yukleyeyeım arkadaslar bana yardımcı olursanız cok sevınırım
koduyla ısıyle bırlıkte navı fırmden TÜRKÇE hangı versıyonu yukleyeyım lutfen yazınız.
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
euro2_turkey bnce rengine göre indirmeyi unutma :)
 

seninaskina60

Üye
    Konu Sahibi
pekı son bır soru
perıyodık olarak telefonu guncellersem
telefon isviçre surumune donermı yoksa turkıye bellesınde kalmaya devam edermı??????????????
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Telefonu nokia suite ile güncellersen döner phoenixle güncelle :)
 

seninaskina60

Üye
    Konu Sahibi
Telefonu nokia suite ile güncellersen döner phoenixle güncelle :)

phoenıxle nbasıl guncellıyon kı varmı guncellemesı ben sadece flash atılır bılyıorum onunla
guncelleme yapıyorumu phoenıx ve nasıl?

----------Eklendi @ 21:03:21 ---------- Yazıldı @ 21:02:46 ----------

sorum su sekılde acık yazayım

telefon malum isviçre malı uzerıne turkıye bellesını yuklucem
perıyodık olarak telefonu guncellersem
telefon isviçre surumune donermı yoksa turkıye bellesınde kalmaya devam edermı??????????????
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
phoenıxle nbasıl guncellıyon kı varmı guncellemesı ben sadece flash atılır bılyıorum onunla
guncelleme yapıyorumu phoenıx ve nasıl?

----------Eklendi @ 21:03:21 ---------- Yazıldı @ 21:02:46 ----------

sorum su sekılde acık yazayım

telefon malum isviçre malı uzerıne turkıye bellesını yuklucem
perıyodık olarak telefonu guncellersem
telefon isviçre surumune donermı yoksa turkıye bellesınde kalmaya devam edermı??????????????

phoenixle flash atılıyo aynı şey işte üst konularda mevcut flaah atma :) Nokia suite ile güncellemeyi diyosan evet eskiye döner :)
 

seninaskina60

Üye
    Konu Sahibi
sanmıyorum donecegını abı
cunku benım dusuncem nıhayetınde yuklu bır BELLE surumu var
neden donsunkı????

----------Eklendi @ 21:14:53 ---------- Yazıldı @ 21:13:21 ----------

sanmıyorum donecegını abı
cunku benım dusuncem nıhayetınde telefon isveç malı olsada yuklu bır TURKIYE BELLESI surumu var
neden donsunkı????
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
ürün kodu isviçreye ait suite ürün koduna göre güncelliyor ;) Bn telefonu Amerika'dan aldım hep flash atıyorum suite olmuyo :)
 

seninaskina60

Üye
    Konu Sahibi
anladım abı tamam
belleyı phoenıxle yuklucem
gelıstırmelerı ıyılestırmelerı de mı phoenıxle yapıcam yoksa onları suıte ıle yapsam olur mu
saygılar
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
yazılım güncellemesi hariç küçük güncellemeleri telefonla yapıyorum mesela sosyal güncellemesi falan :)
 

seninaskina60

Üye
    Konu Sahibi
turkce anna yuklememe ragmen guncellemelerıde her daım yapmama ragmen dedıgım gıbı isvec malı da olmasın aragmen
hıc sıkıntı yasamadım abı belledede yasayacagımı sanmıyorum bu fıkrımı butun uye arkadaslar elstırsın dogrumu yanlıs mı dusunuyorum acaba
ama yınede ıcıme kurt dusurdun merzıfonlu abı:)
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Belleye geçerken flashtan başka çaren yok suite debe istersen olmaz bn denedim ingilizceye dönüyo :)
 

seninaskina60

Üye
    Konu Sahibi
Belleye geçerken flashtan başka çaren yok suite debe istersen olmaz bn denedim ingilizceye dönüyo :)

cok tsk erderım abı...


konu ıle ılgılı bılgı ve bırıkımını paylasacak olanların ılgılerını rıca edıyorum
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Tamam takıldığın yer olursa özelden mesaj at pc'ye geçince cvp veririm :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt