Belle menüsü aşağı doğru inmesin

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

can28282828

Üye
    Konu Sahibi
Belle menüsü aşağı doğru inmesin
Arkadaşlar belle menüsünü yana doğru yani samsung telefonundaki gibi yapamazmıyız ?
 


joe_cenk

joe_cenk

Üye
Herşeyin kebndine göre bir tarzı var bellenin tarzıda yukarıdan aşağı işte :D
 
  • Beğen
Tepkiler: carbon_o7 ve silahsizkuwet
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Sağa-sola doğru gitse o zaman da Android-IOS çakması derler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan, Febris, OttomaN TigeR ve 2 diğerleri

can28282828

Üye
    Konu Sahibi
onun tarzı batsın duzeltemezmıyız arkadaslar?
 
n000k

n000k

Üye
onun tarzı batsın duzeltemezmıyız arkadaslar?
düzeltmek?? bu bir sorun deilki düzeltesin.. orjinal symbian bu.. sensation a katılıyorum öyle olsa, bu seferde ios - android kopyacısı derler..
 
sonerrap

sonerrap

Üye
vhome die bi program vardı onla yana dogru oluyordu bi dene istersen
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Bildirim çubuğuna,ana ekran geçişlerine,widgetlere çakma demiyorlar da neden menüye çakma desinler ki?
 
Febris

Febris

Üye
Ndesk diye bir uygulama var. Onu dene istersen bi:oke: ama belle kadar güzel olmaz kaldırırsın hemen yani bende oyle oldu:naughty:

----------Eklendi @ 13:28:36 ---------- Yazıldı @ 13:27:58 ----------

[QUOTE="ForeverAlone";4329173]Bildirim çubuğuna,ana ekran geçişlerine,widgetlere çakma demiyorlar da neden menüye çakma desinler ki?[/QUOTE]
katılıyorum.. :oke:Ndesk Kullanın oyle menü isteyenler
 

can28282828

Üye
    Konu Sahibi
tesekkurler
 

trontr

Üye
ben annayı 4x5 kullanıyorum belleye geçersem tekrar aynı şekilde yapabilir miyim??
 
covar

covar

Üye
bence güzel yukarıdan aşağı doğru hoşuma gitti daha cok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt