Belle ve Eski Uygulamalar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
JouLex

JouLex

Üye
    Konu Sahibi
Belle ve Eski Uygulamalar
Belleyi yükledim fakat Opera - Garmin vs ne varsa gitti baştanmı yükleyeceğiz ?
 


bynicky

bynicky

Üye
maalesef :S
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Tabii ki baştan yükleyeceksiniz :)
 
FlaxLy

FlaxLy

Üye
Evet baştan yükleyeceksin :D
 
Artles

Artles

Üye
Arkadaşlar hazır yeri gelmişken birde ben soru sorayım. Benim telefon açılınca bi yükleme yapılyıordu o yarıda kesildi devam ettırmek ıcın smart installere girmem lazmms sanırım onu bulamadım yardım eder misiniz. Yazılım güncellemelre giriyorum orda bişey yok
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
baştan yüklemen gerek siliniyorlar
 
JouLex

JouLex

Üye
    Konu Sahibi
tamam saolun beyler
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Arkadaşlar hazır yeri gelmişken birde ben soru sorayım. Benim telefon açılınca bi yükleme yapılyıordu o yarıda kesildi devam ettırmek ıcın smart installere girmem lazmms sanırım onu bulamadım yardım eder misiniz. Yazılım güncellemelre giriyorum orda bişey yok
Menüde aratın, orada oluyor. Ayrıca her yükleme yaparken telefonunuz internete bağlı olsun.
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt