Bana önerebileceğiniz oyun varmı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
lolaman

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Bana önerebileceğiniz oyun varmı?
Bende bir galaxy y var fakat android markette güzel oyun bulamadım samsung apps a girmek içinde operatör agına baglanmak istiyor girmiyorum yani ama bu galaxy y de çalışabilecek oyun varmı ben şu ana kadar 3D olarak sadece raging thunder 1 oynadım başka oyun yokmu bu telefon için önerileriniz neler?
 


GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
tip-off diye bi basketbol oyunu var 22 lvl ım online da oynanıyo bağımlısı yapıyo
 
lolaman

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
nereden bulacagım ki bu oyunu android markette hiç görmedim zaten bu oyun galaxy y de çalışırmı?
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
. market linki
 
hotlock

hotlock

Üye
galxy y desteklermi bilmiyom ama n.o.v.a 2 diye 640 mb lik bi oyun var sana pc yi aratmıyor çok aşırı zevkli bi oyun.
 
lolaman

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
kardeş nova 2 zaten 1ghz istiyor bu telefonda ne arar 1ghz ben daha çok spor ile ilgili olsun istiyorum pes falan mesela ama nova 1 açabilirmi bilmiyorum deneyeceğim.Başka oyun önericek varmı?

----------Eklendi @ 16:51:22 ---------- Yazıldı @ 16:42:29 ----------

Arkadaşlar birde markette sadece ücretsiz oyunları gösteriyor neden?Ücretlileride görmek istiyorum ben.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
kardeş nova 2 zaten 1ghz istiyor bu telefonda ne arar 1ghz ben daha çok spor ile ilgili olsun istiyorum pes falan mesela ama nova 1 açabilirmi bilmiyorum deneyeceğim.Başka oyun önericek varmı?

----------Eklendi @ 16:51:22 ---------- Yazıldı @ 16:42:29 ----------

Arkadaşlar birde markette sadece ücretsiz oyunları gösteriyor neden?Ücretlileride görmek istiyorum ben.
türkiyedeki market sınırlı hepsini görebilmen için rootlaman gerek
 
hotlock

hotlock

Üye
kardeş nova 2 zaten 1ghz istiyor bu telefonda ne arar 1ghz ben daha çok spor ile ilgili olsun istiyorum pes falan mesela ama nova 1 açabilirmi bilmiyorum deneyeceğim.Başka oyun önericek varmı?

----------Eklendi @ 16:51:22 ---------- Yazıldı @ 16:42:29 ----------

Arkadaşlar birde markette sadece ücretsiz oyunları gösteriyor neden?Ücretlileride görmek istiyorum ben.

pes 11 i galxyace de çok raht oynuyodm . sende de kasacağını düşünmüyorm.
 
Jelly_Bean

Jelly_Bean

Üye
Buyur Pes2012 spikerli
 
lolaman

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
pes 2012 kasmazmı bu telefonda?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
1
Görüntüleme
616
TARİHÇİ
klapin
Cevap
4
Görüntüleme
576
Cevap
1
Görüntüleme
702
Jelly Beanci


Üst Alt