telefonunuzu vista yapın

Sponsorlu Bağlantılar

Exalans

Exalans

Üye
    Konu Sahibi
telefonunuzu vista yapın
Cypher Vista v1.0 (beta) for s60



Aynı temalardan sıkıldınız mı??? Telefonunuzu bilgisayarınızı kullandığınız gbi kullanmak ister misiniz??? Telefonunuzu dikey ekranda kulanmaktan sıkıldınız mı?? Daha karizma ikonlar ve menü mü istiyorsunuz???
Yukarıdaki sorulardan herhangi birinin cevabı evet ise Cypher-Vista size yanıt olacaktır.
Programın bazı özellikleri
>Vista görünümü
>vista ikonları
>vista başlat menüsü dizaynı
>Artık geleneksel telefon kullanımından vazgeçin

Not: Programı kullanmak için Flash playerınızın yüklü olması gerekmektedir
s 60 modelleriyle uyumludur

NOt : Program flash player programı ile birlikte sise gömülmüştür artık sorunsuz çalışmaktadır
Ekteki sis dosyasını yükleyin ve menüden falsh playera girin daha sonra sağa bastığınızda programı görecektir güle güle kullanın

deneyen bir arkadaştan alıntı:
6630 da denedi calısıyor
programı hafıza kartına kurdum
yolunu yazıyorum tabi file editöre ihtiyacınız olacak
e:\documents\others\cypher_vista_v1.0(beta).swf dosyasını çalıştırınız
vista karşınızda...
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: dayco, uguruzulmez, Legend King ve 5 diğerleri


> çileke$ <

> çileke$ <

Üye
Sağol exalans kardeşim yine ilkler maxicep.com da eline sağlık
 
POWER

POWER

Üye
Wayyy dostum da bu tema mesaj yazarken zorluk çıkarmazmı?
 
Ozan

Ozan

Admin
tema çok güzele benziyor bir vista hayranı olarak.
telefonum uygun olsa denemek isterdim
 
a21a

a21a

Emekli Yönetici
6600 telefonumda çalıştıramadım.. :(
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Güzel Paylasim.
 
akula

akula

Üye
6630 telefonumda çalıştıramadım..:(
 
Exalans

Exalans

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar çalıştıramadım derken nasıl yani? kurduktan sonra telefonun menüsünden flash player a girp vista flah dosyamızı seçiyoruz
 
Z3U5

Z3U5

Üye
bende 6630 da çalıştıramadım flash playera girince hiç bi dosya gözükmüyor
 
akula

akula

Üye
ewet aynen öyle flash dosyasına girdim ama bos:(
 

keopss

Üye
bendede aynısı 6600
 
Z3U5

Z3U5

Üye
arkadaşlar ben bi çözüm buldum sizde deneyin e/document/others ın içinde vistanın flash dosyası var onu seçince oluyor ama arka planda yine sizin seçmiş olduğunuz tema çalışıyor
 

crc3

Üye
ya arkadaslar ben yeni üye oldum bu vistayı yükledim flash acılmıyor
 
hasisa

hasisa

Üye
çalışmıyor 6600
 

helloe

Üye
thank you spas
 
Exalans

Exalans

Üye
    Konu Sahibi
ya beyler bende çalışıyo anlayamdığım sizde nasıl bi hata veriyo?
 

mevlut

Üye
millet sanırım o flv dosyasını bulamıyor evet fila man vs. ile e nini içine girin documets in içine girin orada others klasörü var onun içindeki flv uzantılı dosyayı alın e deki normal others yazan klasörün içine atın sonrada bu flash playeri açın h kartına gelin oradan othersin içine girin dosay görünecektir üstüne tıklayın o kadar ben denedim olduda pek kafam sarmadı geri kaldırdım öle telefon kople degişmiyor sadece o pro yu calıstırınca oluyor ama degişiklik isteyenler için birkaç gün itakılırlar selametle...
 
akula

akula

Üye
arkadaşlar ben bi çözüm buldum sizde deneyin e/document/others ın içinde vistanın flash dosyası var onu seçince oluyor ama arka planda yine sizin seçmiş olduğunuz tema çalışıyor


walla kütür kütürde calısıyoo:D yalnızbazen c : de cıkabilir telefonunuzu iyice arastırın ben yaptım hataya düşmeyin
 
mservank

mservank

Üye
evet ben de 6630 var klasörleri gösteriyor kaç tane dosya olduğunu ama içine girince bi şey görünmüyor
 
akula

akula

Üye
evet ben de 6630 var klasörleri gösteriyor kaç tane dosya olduğunu ama içine girince bi şey görünmüyor




arkadaslar flas ın icinden bakmayın bi adet dosya yöneticisi (file fxpoler) kurun onunla bakın baska türlü bulamazsınızz
 


Üst Alt