[ROM] İ9003JVKPB - Samsung Galaxy SL Türkiye Romu - 2.3.6

Sponsorlu Bağlantılar

Şehriyar

Şehriyar

Üye
    Konu Sahibi
[ROM] İ9003JVKPB - Samsung Galaxy SL Türkiye Romu - 2.3.6
PDA: I9003JVKPB
Phone: I9003JXKP3
CSC: I9003OJVKP7


Mesajlarda ç harflerinin büyük olması ve swype da ı harflerinin karşı tarafta g olarak gözükmesi falan düzeltilmiş yani tam Türkçe bir rom..

Rar Pass: sampro.pl

 
  • Beğen
Tepkiler: devilmy


cadigargi

Üye
arkadaşlar bu rom u ben kies ile güncelleme yaparken kaydettim, kies aslında tar.md5 şeklinde indiriyor güncelleme dosyasını....

iki gün öncesine kadar sadece benim paylaştığım forumda vardı.
hatta şöyle bir iddaada dahi bulunabilirim, ben kendi adıma kayıtlı mediafire.com sitesine upload ettim, bütün sitelerdeki upload saatlerine bakılsın ilk benim yüklediğim görelecektir. bu romun kiesle elde edilmesine de videolu anlatım yaptım hatta. isteyene paylaştığım forum sitesini özel mesaj olarak atabilirim...
NEYSE NİYE BU KADAR ZIRVALADIN DİYEBİLİRSİNİZ.
SİZE TAVSİYEM BU İŞİN ANA KAYNAĞI OLAN KİŞİNİN UPLOAD ETTİĞİ DOSYAYI İNDİRMENİZDİR. SORUNSUZDUR İSTEYENE YOUTUBEYE UPLOAD EDİLMİŞ ODİN İLE YÜKLEME VİDEOSUNU DA GÖSTEREBİLİRİM. youtube de riohopteq kullanıcı adım...
İŞTE BENİM PAYLAŞTIĞIM LİNK ----->>>>>Link Kaldırıldı(TIKLA)[/URL] 171.5 MB ve download manager ile indirebilirsiniz (7zip ile sıkıştırdım onunla açın mutlaka)
not: üyeliğim premium değildir, dolayısıyla indirdiğiniz için para kazanacağımı düşünmeyin... bu rom u ben upload ettiğim için en temiz link bu...
resim
 
bosnags

bosnags

Üye
Teşekkür ederim dostum...Ellerine sağlık:)
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
    Konu Sahibi
@cadigargi


Sevgili arkadaşım senin romu hangi tarihte paylaştığın önemli değil burda zaten paylaşılmış ve mevcut olan bir şeyi paylaşamazsın..

Gelgelelim amacın konuyu sabote etmek olmasaydı şuan alternatif bir link olarak kendi mesajıma da eklerdim.

Ayın 7 sinde upload etmiş olman da beni ilgilendirmez. Çünkü ne kadar hızlı olursan ol her zaman 2. kişi olacaksın. Çünkü upload eden 1. kişi Samsung'un ta kendisi.

Bende bu rom linkini direkt olarak Samsung'un sitesinden aldım.

Paylaştığın resimde 7.01.2012 yazıyor upload tarihinde..

Buyur ben sana yayınlanma tarihini göstereyim.
 

Ekli dosyalar

muratvemine

muratvemine

Üye
Tesekkurler.Beyler çok sanslıyız, Sehriyar gibi bir moderator paha picilmez destegini bizlere sunuyor.Yoksa ben i9003 umu coktan satmistim.:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Şehriyar
Şehriyar

Şehriyar

Üye
    Konu Sahibi
Tesekkurler.Beyler çok sanslıyız, Sehriyar gibi bir moderator paha picilmez destegini bizlere sunuyor.Yoksa ben i9003 umu coktan satmistim.:ehe

Teşekkür ederim :) Telefonumuz güzel yahu ne satması bende satmayı çok düşündüm ama her seferinde vazgeçtim.. Performans vs yüzünden değil kesinlikle, klavyeli bir android telefon almak istediğimden :) ama vazgeçemedim işte..
 
  • Beğen
Tepkiler: muratvemine
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
şunu anlamadım Samfirmware.com Samsung un resmi sitesimi yoksa onlara yalakalık olsun diye çalışan bir grup mu
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
    Konu Sahibi
Tahminimce resmi site değil ama romları da kendileri yapmıyorlar kies serverlarına düşer düşmez alıp upload ediyorlar heralde..
 

rey3112

Üye
saol
 

asevket

Üye
teşekkürler

----------Eklendi @ 00:04:45 ---------- Yazıldı @ 00:03:29 ----------

yükleme ile ilgili detaylı bilgi verirmisiniz
 

riddevi

Üye
Merhaba,

Bu ROM'u yükledikten sonra, bununla beraber sorun çıkarmayacak bir CF-ROOT dosyası var mı acaba? Yine aynı şekilde, cvm üzerinden deodex yapabileceğimiz bir dosya?
 

uslanmaz90

Üye
kardeş ben bu dosyayı yeni indirdim ama tek dosya war burda...bu pda,phone,csc falan dosyaları mewcut deil..ya da nasıl yükleme yapmam lazım...cwp werirsenz sewinirm...??
 
reaurora

reaurora

Üye
kardeş ben bu dosyayı yeni indirdim ama tek dosya war burda...bu pda,phone,csc falan dosyaları mewcut deil..ya da nasıl yükleme yapmam lazım...cwp werirsenz sewinirm...??
hala froyo'da isen ilk önce xxkpe romunu APBOOT dosyasıyla birlikte telefona kurman lazım. Sonraki gingerbread romları tek dosya olur pda'dan yüklenir.
 

yadigar27

Üye
ustalar bunun root dosyası yokmu ya. tşk ederim
 


Üst Alt