Türkçe olan sürümünü yükle sorun çözülecektir![]()
yok ya ben üç saniyesiz bulamayacağım
Türkçe olan sürümünü yükle sorun çözülecektir![]()

http://www.maxicep.com/symbian-3-do...bian-3-signed-tek-simge-tam-surum-421382.html
ben buradakini kullanıyorum
bir sorun yok
çok sağol kardeşim
Ne alaka türkce olmasıyla 3 saniyenin
üc saniyeli mi güldürdün beni emin misin ben bi sürü telefonda denedim iki ikonlu 3 saniyesiz yanlıs ikona girdiysen 3 saniye olur
fark ettim ki iki ikon oluşturuyor telefonda
ben üç saniyeli olana girince anladın sen
ama buldum 1.51 bana yeter olmasın 1.56
o 1.51 de bir zaman sonra calısmaz olurbenden soylemesi
Ben baya baya bayadır kullanıyorum gayet de memnunum 1.53'ten

