hangi telefon için istediğine bağlı , arkadaşında dediği gibi android ve iOs için GTA mevcut zaten . Eğer kurup oynamak istediğin telefon n70 ise 3D şeklindeki versiyonlarının hiçbirini desteklemiyor sadece GTA 1 gibi 2D versiyonlarını çalıştırabilir ki bunlarda forumda mevcut zaten .