Öldürdüğü kediyi yerken yakalandı!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bydexer

bydexer

Üye
    Konu Sahibi
Öldürdüğü kediyi yerken yakalandı!



[h=2]Çaldığı iki kediyi yerken yakalanan 24 yaşındaki Russell Christopher Hofstad, tutuklandı.[/h]
ABD'nin Arizona eyaletindeki Phoenix'de yaşanan olayda, evsiz olduğu belirtilen ve sokaklarda gitar çalıp şarkı söyleyerek hayatını kazanan 24 yaşındaki Russell Christopher Hofstad, kedi yemekten tutuklandı.


Hofstad bir binadan çaldığı kediyi kullanılmayan bir depoda kesip yedi. İhbar üzerine depoyu basan polisler adamı elinde kedinin kuyruğu ve bağırsaklarıyla birlikte yakaladı. Kedinin kuyruğunu fırça olarak kullanıp resimler yaptığını söyleyen adam, kedinin bağırsaklarını boynuna dolamış bir halde bulundu.

 


oquz_esen

oquz_esen

Üye
Tipe baksana insan mı lan bu
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
Kedi katili derler ya.İşte bu olsa gerek
 
Ateş Böceği :)

Ateş Böceği :)

Üye
Nasıl bir zihniyettir bu.
Satanist.
 
SHS

SHS

Üye
satanist değil aç
 
HaqperesT

HaqperesT

Üye
abd fakirlere kör hep. açlıktan kedi yemiş suçlu değil. suçlu semirmis hayvanlar
 
oquz_esen

oquz_esen

Üye
evet, Evsizleri insan yerinekoyulmuyor sokak köpekleri bile daha iyi muamele görüyor.

Haklısın kardeşim ama şu bi qerçek adam daha genç çalısıp adam qibi alın teriyle para kazanacaqına almıs eline bi qitar sokakta sürünüyo demek ki halinden memnun sadece o deqil ülkemizde 'de malesef ki böyle

Ayrıca bu insanlıktan nasibini almamış mahluk 'a bırak acımayı verseler bi kaşık suda boğarım :ehe
 
SHS

SHS

Üye
herkes fakirlikten evsiz olmuyor bazısı bunu yaşam biçimi seçiyor, ev versen para versen yine sokakta yaşıyorlar..
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
herkes fakirlikten evsiz olmuyor bazısı bunu yaşam biçimi seçiyor, ev versen para versen yine sokakta yaşıyorlar..
Katılıyorum
Türkiye'de de onlar aç insan var ama kimse kalkıp da birbirini yemiyor.En kötüsü dileniyorlar
 
cardanadam

cardanadam

Üye
diyecek bir şey bulamadım çünkü adamın ne halde olduğunu bilmiyorum acaba satanist mi yoksa gerçekten aç olduğu içinmi yedi peygamberimizin zamanında eğer açlıktan öleceksen ölmemek için atın arka sağ bacağını yiyebiliyorsun neyse bunlar derin işler paylaşım için :tşk:
 
bydexer

bydexer

Üye
    Konu Sahibi
diyecek bir şey bulamadım çünkü adamın ne halde olduğunu bilmiyorum acaba satanist mi yoksa gerçekten aç olduğu içinmi yedi peygamberimizin zamanında eğer açlıktan öleceksen ölmemek için atın arka sağ bacağını yiyebiliyorsun neyse bunlar derin işler paylaşım için :tşk:

:rica: ilgi ve anşayışınız için asıl ben teşekkür ediyorum.
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
diyecek bir şey bulamadım çünkü adamın ne halde olduğunu bilmiyorum acaba satanist mi yoksa gerçekten aç olduğu içinmi yedi peygamberimizin zamanında eğer açlıktan öleceksen ölmemek için atın arka sağ bacağını yiyebiliyorsun neyse bunlar derin işler paylaşım için :tşk:
Açlıktan kedi yenmez.Hele de 2012 çağında Amerika' nın orta yerinde..2 çöp karıştırsan elbet çıkar bir şeyler
 
Mert045

Mert045

Üye
Sorun açlık değil zihniyet.
 
m3hm3t1991

m3hm3t1991

Üye
ne insanlar var ya allahım
 
alien97

alien97

Üye
bu nedir ya tipten belli zaten.
 
tempestshine

tempestshine

Üye
O değilde kediye yazık :(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt