Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Opera 4.2 ve 5.1beta ile pc sürümde mesaj yazamıyorum
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Astrosman
Üye
Konu Sahibi
Opera 4.2 ve 5.1beta ile pc sürümde mesaj yazamıyorum
Arkadaşlar ben opera ile pc sürüme geçiyorum. Duvarıma bakıyorum birşey ler yazmışlar cevap vereyim diyorum mesaj yazılmıyor. Konulara mesaj yazamıyorum... Sorun sadece bende mi acaba?
Ozan
Admin
Opera mobil sanırım forumdaki zengin editörü desteklemiyor birkaç arkadaş daha söylemişti.
mstf_l
Üye
6.5 sürümü ile yazılmıyordu eskiden artık yazılabiliyor
asigsasi
Üye
admin arkadaşlar bu sorun 2 gündür bendede var mobile light ta iken pc görünümü yapıyorum geçmiyor opera mobil ile herkesin opera sı bozuk değildir sitede bi anormalik olmasın
mstf_l
Üye
6.5 sürümü ile yazılmıyordu eskiden artık yazılabiliyor
admin arkadaşlar bu sorun 2 gündür bendede var mobile light ta iken pc görünümü yapıyorum geçmiyor opera mobil ile herkesin opera sı bozuk değildir sitede bi anormalik olmasın
admin arkadaşlar bu sorun 2 gündür bendede var mobile light ta iken pc görünümü yapıyorum geçmiyor opera mobil ile herkesin opera sı bozuk değildir sitede bi anormalik olmasın
Mesaj yazılamaması ise, opera mini ile alakalı diye düşünüyorum sitede bir problem mevcut degil. Opera mini, zengin editörleri desteklemiyor diye biliyorum.
mstf_l
Üye
evet arkadaslar mesaj yazılamamsı operayla alakalı ki artık bazı sürümlerde yazılıyor
Mesaj yazılamaması ise, opera mini ile alakalı diye düşünüyorum sitede bir problem mevcut degil. Opera mini, zengin editörleri desteklemiyor diye biliyorum.
Ilgilendiğiniz için Çok teşekkür ederim sorun düzelmiş
AHMED...
Üye
opera mobile 11.5 ve 12 de de yazılmıyor ozan bey operada tek sütun görünümüne geçiyorum o şekilde yazılıyor onda da mesaj çok kısa 3 karakter DEN fazla yazın gibi bir uyarı geliyor
'h716043'
Üye
evet 3 karakterden az olmuyor sende 1 yada 2 karakter yaz sonuna yasaklı kelime ekle yani
yaz sonuna handlerui yaz sondaki ui yi sil öyle yaz oluyor