Opera 4.2 ve 5.1beta ile pc sürümde mesaj yazamıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Astrosman

Astrosman

Üye
    Konu Sahibi
Opera 4.2 ve 5.1beta ile pc sürümde mesaj yazamıyorum
Arkadaşlar ben opera ile pc sürüme geçiyorum. Duvarıma bakıyorum birşey ler yazmışlar cevap vereyim diyorum mesaj yazılmıyor. Konulara mesaj yazamıyorum... Sorun sadece bende mi acaba? :hmmm
 


Ozan

Ozan

Admin
Opera mobil sanırım forumdaki zengin editörü desteklemiyor birkaç arkadaş daha söylemişti.
 
mstf_l

mstf_l

Üye
6.5 sürümü ile yazılmıyordu eskiden artık yazılabiliyor
 
asigsasi

asigsasi

Üye
admin arkadaşlar bu sorun 2 gündür bendede var mobile light ta iken pc görünümü yapıyorum geçmiyor opera mobil ile herkesin opera sı bozuk değildir sitede bi anormalik olmasın
 
mstf_l

mstf_l

Üye
6.5 sürümü ile yazılmıyordu eskiden artık yazılabiliyor

----------Eklendi @ 05:43:40 ---------- Yazıldı @ 05:40:35 ----------

kusura bakmayın arkadaslar opera yine yedi kafayı mesaj tekraralıyor mesaj silinebilir
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
admin arkadaşlar bu sorun 2 gündür bendede var mobile light ta iken pc görünümü yapıyorum geçmiyor opera mobil ile herkesin opera sı bozuk değildir sitede bi anormalik olmasın

bu sorun bende de var
 
mstf_l

mstf_l

Üye
evet bende de gecmiyor bilgisayar gürunumune
 
'h716043'

'h716043'

Üye
bende sorun yok
 
mstf_l

mstf_l

Üye
hangisi oupeng mi bende hem opera hem oupeng te sorun var
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Evet Cevaplama Paneli Değişmeden Önce Yazılıyordu Değiştikten Sonra Opera Mini İle Yazılmıyor
 
asigsasi

asigsasi

Üye
admin ler hala bu konu hakkında ve benim yazdığım mesaj hakkında bi cevap vermedi
 
Ozan

Ozan

Admin
admin arkadaşlar bu sorun 2 gündür bendede var mobile light ta iken pc görünümü yapıyorum geçmiyor opera mobil ile herkesin opera sı bozuk değildir sitede bi anormalik olmasın
Bu sorun düzeltildi, şu an geçiyor olmalı.

Mesaj yazılamaması ise, opera mini ile alakalı diye düşünüyorum sitede bir problem mevcut degil. Opera mini, zengin editörleri desteklemiyor diye biliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
mstf_l

mstf_l

Üye
evet arkadaslar mesaj yazılamamsı operayla alakalı ki artık bazı sürümlerde yazılıyor

Yine de yazamazsanız ucbrowser kullanabilirsiniz
 
asigsasi

asigsasi

Üye
Bu sorun düzeltildi, şu an geçiyor olmalı.

Mesaj yazılamaması ise, opera mini ile alakalı diye düşünüyorum sitede bir problem mevcut degil. Opera mini, zengin editörleri desteklemiyor diye biliyorum.

Ilgilendiğiniz için Çok teşekkür ederim sorun düzelmiş :oke:
 
AHMED...

AHMED...

Üye
opera mobile 11.5 ve 12 de de yazılmıyor ozan bey operada tek sütun görünümüne geçiyorum o şekilde yazılıyor onda da mesaj çok kısa 3 karakter DEN fazla yazın gibi bir uyarı geliyor :)
 
'h716043'

'h716043'

Üye
evet 3 karakterden az olmuyor sende 1 yada 2 karakter yaz sonuna yasaklı kelime ekle yani

:) yaz sonuna handlerui yaz sondaki ui yi sil öyle yaz oluyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt