artık yeni köprüler yapılır onların bitmeside en az 5 sene sürer halbuki metroyu yaygınlaştırsalar hiç trafik derdide kalmaz ama vatandaşa işkence yapılmadan bu işler yürümüyo
ben bu sene İ.E.T.T de staj yapmıştım..ordan bazı haberler aldım ben paylaşım sizinle..inanmayan olursa inanmıcak bişe yoq açıklamasını yaparım...
Ikarus 82 89 90 91 92 eski tür otobüsler kalkıor bu sene son senesi
yeni Mercedes 500 tane daha gelcek...
artık Mercedes otobüsler olcak 2000 01 07 otobüsler yani....
bu otobüsten çoq almazlar çnkü istanbul trafiginde bu otobüslere acıorum..İstanbula Gitmez
Mercedesleri bile güzel kullanmıolar İlk çıktıgında 6 tane kaza haberi almıştık..
Acıorum Mercedeslere hergün kazalar yapıolar Parçaları bile çoq pahalı
Örn:Sag Ayna :1.500 YTL
Bu otobüsün şöförüne acıorum Trafikte tek Şerit gider önü kurtarır arkayı kurtaramaz çnkü zaten bu otobüsü ara sokaga vermezler...
virajları 24 saatte döner...

verdiğin bilgiler için teşekkürler arkadaşım.
yani exelans ın da dediği gibi resmen tekerlekli tren olmuş
metro ağını uzatmak şart
Londra da washintonda paris te sırasıyla 120 , 180, 240 km lik metro varken bizim ist de metro 20 km![]()

saçmalık ya..
öle zeki şöförlerimiz warverdiğin bilgiler için teşekkürler arkadaşım.
yani exelans ın da dediği gibi resmen tekerlekli tren olmuş
metro ağını uzatmak şart
Londra da washintonda paris te sırasıyla 120 , 180, 240 km lik metro varken bizim ist de metro 20 km![]()
