Fenerbahçe Beşiktaş Geyikleri!

Sponsorlu Bağlantılar

ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
Fenerbahçe Beşiktaş Geyikleri!
Fenerbahçe Beşiktaş Geyikleri!

Beşiktaş'ın, Fenerbahçe'den Rüştü Reçber ve Mehmet Yozgatlı'yı transfer etmesinin ardından, ortaya çıkan manzaraya ilişkin espriler de çoğaldı. Dün Fenerbahçe Asbaşkanı Mahmut Uslu, transferlere yönelik "Başkanımız Aziz Yıldırım, 'Herkes Fenerbahçeli olacak' demişti. Beşiktaş da olmaya başladı" yorumunda bulundu.

Transferlere ilişkin bir başka espri de şu: 'Federasyonun aldığı karar uyarınca Beşiktaş bu sezon en fazla altı Fenerbahçeli oynatabilecek.' Hatırlanacağı gibi Beşiktaş'ın kadrosunda Rüştü ve Mehmet Yozgatlı'nın dışında Marcio Nobre, Mustafa Doğan, Ali Güneş, Fahri Tatan ve Murat Şahin gibi geçmişte Sarı-Lacivertli formayı giymiş oyuncular bulunuyor. İnternette de konuyla ilgili mizahi yorumlar yer aldı. İşte bazıları:

• Beşiktaş, haybeden scoutlara futbolcu aratan, izleme komiteleri kuran, Güney Amerika'ya, Avrupa'ya transfer sezonu öncesinde adam yollayan klübümüz. Oysa ki bunun yerine bilgisayar kullanmayı bilen 15-16 yaşında bir çocuğu oturtun masanın başına, söylesin size önümüzdeki sene fenerbahçe de hangi futbolcuların sözleşmesi bitiyor. siz de gidin rahat rahat alın..

• Beşiktaş, federasyonun 6+2 kararıyla rahat bir nefes alan takım. Artık kadrosunda 8 fenerbahçeli futbolcu bulundurabilecek. ancak sadece 6 tanesi aynı anda sahada olabilecek.
(Ekşisözlük)

HAFTANIN GÜLÜMSETEN SÖZLERİ...

Yönetim kurulu üyeleri olarak transferleri ancak altyazılardan öğrenebiliyoruz.
Levent Erdoğan, Beşiktaş Asbaşkanı
Yapılan transferlerde yönetim kuruluna danışılmamasını eleştirirken.

* * *
Paranı alamazsın. Huzurun olmaz.
Miroslaw Syzmkowiak, Trabzonsporlu eski futbolcu
Kaleci Jerzy Dudek'e Bordo-Mavili kulübe gitmemesi yolunda telkinde bulunurken.

* * *
Burada iyi para kazanıyorum ve zamanında alıyorum, Türkiye'de ne işim var.
Ntijap Geremi, Chelsea'li oyuncu
Beşiktaş'ın kendisine yönelik transfer teklifini değerlendirirken.

* * *

13 yıl şampiyon olmadıklarını bilmiyordum ki. Zoran Simoviç, Galatasaraylı eski kaleci
'Zamanında 13 yıl şampiyon olamamış Galatasaray'ı niye seçtiniz?' sorusuna cevap verirken.

* * *
Seks yapılan yerde spor da yapabilirsiniz.
Evo Morales, Bolivya Devlet Başkanı
FIFA'nın '2 bin 500 metrenin üzerinde futbol oynanmaz' kararına ilişkin görüş bildirirken. (Radikal)

Milliyet
 


POWER

POWER

Üye
13 yıl şampiyon olmadıklarını bilmiyordum ki. Zoran Simoviç, Galatasaraylı eski kaleci
'Zamanında 13 yıl şampiyon olamamış Galatasaray'ı niye seçtiniz?' sorusuna cevap verirken.
:D :D :D
 
ouSahin

ouSahin

Üye
süperrr

Başkanımız Aziz Yıldırım, 'Herkes Fenerbahçeli olacak' demişti. Beşiktaş da olmaya başladı

buna bayıldım cidden ya Beşiktaşta Fenerli oyuncu sayısı arttı:ehe
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
Transferlere ilişkin bir başka espri de şu: 'Federasyonun aldığı karar uyarınca Beşiktaş bu sezon en fazla altı Fenerbahçeli oynatabilecek.' Hatırlanacağı gibi Beşiktaş'ın kadrosunda Rüştü ve Mehmet Yozgatlı'nın dışında Marcio Nobre, Mustafa Doğan, Ali Güneş, Fahri Tatan ve Murat Şahin gibi geçmişte Sarı-Lacivertli formayı giymiş oyuncular bulunuyor buda kalite espiri
 

UndeRqRo.uNd

Üye
süperrr

Başkanımız Aziz Yıldırım, 'Herkes Fenerbahçeli olacak' demişti. Beşiktaş da olmaya başladı

buna bayıldım cidden ya Beşiktaşta Fenerli oyuncu sayısı arttı

Fenerbahçe de Tümer'i aldı o zaman da Herkes Bjk 'li olacak :blink:
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
Bjk Da Fbli Futbolcu Sayisi 7 Tane Olduğu Için Söylenmiş Bir Söz Ve Haklilar :) Ayriyeten Alişen Başkan Beşiktaş şampiyon Tezahüratlari Da Yakinda Gelebilir....
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
Görüşüme Katildiğiniz Için Saolun Arkadaşlar.
 
hacker_akbal

hacker_akbal

Üye
eyw kardeş sen saol
 
The_Punisher

The_Punisher

Üye
bunlar insanı gülmekten öldürür beaaaa
 

kartal_59

Üye
süperrr

Başkanımız Aziz Yıldırım, 'Herkes Fenerbahçeli olacak' demişti. Beşiktaş da olmaya başladı

buna bayıldım cidden ya Beşiktaşta Fenerli oyuncu sayısı arttı:ehe
parasıyla deyilmi sıra azizedeeeeeeeeeee onuda alıcaz
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
doğru söylenmiş sözler
 


Üst Alt