Gelin oyun oynayalım :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
FlaxLy

FlaxLy

Üye
    Konu Sahibi
Gelin oyun oynayalım :)
Oyunumuz şöyle mesela ben bir cümle diyeceğim. Bu cümleyi türeterek hikaye yapacağız :D

mesela : bugün tatlı yedim.
Diğer kişi : bugün cevizli tatlı yedim.
Diğer kişi : babannem gilde cevizli tatlıyı kaşıkla yedim. Gibi istediğiniz gib türeticez. Hadi başlayalım :

Bugün maça gittim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva


Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
bugün beşiktaş maçına gittim.
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
FlaxLy

FlaxLy

Üye
    Konu Sahibi
bugün beşiktaş maçına arkadaşlarla gittim.
 
jackalmami

jackalmami

Üye
bugün beşiktaş galatasaray maçına arkadaşlarla gittim ve maçın sonucu beşiktaş 0 galatasaray 9.
 
FlaxLy

FlaxLy

Üye
    Konu Sahibi
bugün beşiktaş galatasaray maçına arkadaşlarla gittim ve maçın sonucu beşiktaş 0 galatasaray 9.

bugün beşiktaş galatasaray maçına arkadaşlarla gittim ve maçın sonucu beşiktaş 0 galatasaray 9muş meğersem maç ekranın ters okumuşum. Aslında galatasaray 9 beşiktaş 0 mış
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
ƒℓα[χ]ℓу;4245247' Alıntı:


bugün beşiktaş galatasaray maçına arkadaşlarla gittim ve maçın sonucu beşiktaş 0 galatasaray 9muş meğersem maç ekranın ters okumuşum. Aslında galatasaray 9 beşiktaş 0 mış

bugün arkadaşlarla gittigim beşiktaş galatasaray maçında skor 9 - 0 iken elinde trabzon bayragı ile fenerbahce diye bagıran adamı 9 kişi öldüresiye dövdü :ehe
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
bugün arkadaşlarla gittigim beşiktaş galatasaray maçında skor 9 - 0 iken elinde trabzon bayragı ile fenerbahce diye bagıran adamı 9 kişi öldüresiye dövdü .çünkü hakettı
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
mrtcn307

mrtcn307

Üye
bugün arkadaşlarla gittigim beşiktaş
galatasaray maçında skor 9 - 0 iken
elinde trabzon bayragı ile fenerbahce
diye bagıran adamı 9 kişi öldüresiye
dövdü .çünkü hakettı ve şuanda komada
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
bugün arkadaşlarla gittigim beşiktaş
galatasaray maçında skor 9 - 0 iken
elinde trabzon bayragı ile fenerbahce
diye bagıran adamı 9 kişi öldüresiye
dövdü .çünkü hakettı ve şuanda komada

23 ocak pazartesi günü yani bu gün arkadaşlarla bereber gitidiyim beşiktaş galatasaray maçında skor 9-0 ikene
elinde kırmı lacıvere bayrak ile inen bir gün herkes fenerbahceli olcak ama sadece bir gün daha fazla degil diye bagıran trabzon spor tarafterına
9 kişi çok fena daldı çünkü hakketti fenerbahceli olunmaz fener bahceli doğlur.. komdan çıkan traftarın ilk sözü kupayı aldık mı oldu
 
'Lorelai

'Lorelai

Üye
Oyunu kilitledin yav :/
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
oyun kuralını bozmayalım ki sürsün
alttakı üye tıkanıyor yoksa

bugün arkadaşlarla gittigim beşiktaş
galatasaray maçında skor 9 - 0 iken
elinde trabzon bayragı ile fenerbahce
diye bagıran adamı 9 kişi öldüresiye
dövdü .çünkü hakettı ve şuanda komada
doktorlar bitkisel hayattan ne zaman çıkacagı konusunda fikirler edınırken ..
 
FlaxLy

FlaxLy

Üye
    Konu Sahibi
bugün arkadaşlarla gittigim beşiktaş
galatasaray maçında skor 9 - 0 iken
elinde trabzon bayragı ile fenerbahce
diye bagıran adamı 9 kişi öldüresiye
dövdü .çünkü hakettı ve şuanda komada
doktorlar bitkisel hayattan ne zaman çıkacagı konusunda fikirler edınırken fener maçını izleyeme dalmışım. Ve skor tablosuna baktım vee
 
greenmile

greenmile

Üye
bugün arkadaşlarla gittigim beşiktaş
galatasaray maçında skor 9 - 0 iken
elinde trabzon bayragı ile fenerbahce
diye bagıran adamı 9 kişi öldüresiye
dövdü .çünkü hakettı ve şuanda komada
doktorlar bitkisel hayattan ne zaman çıkacagı konusunda fikirler edınırken fener maçını izleyeme dalmışım. Ve skor tablosuna baktım vee fenerbahçe her zamanki gibi öndeydi....
 
FlaxLy

FlaxLy

Üye
    Konu Sahibi
bugün arkadaşlarla gittigim beşiktaş
galatasaray maçında skor 9 - 0 iken
elinde trabzon bayragı ile fenerbahce
diye bagıran adamı 9 kişi öldüresiye
dövdü .çünkü hakettı ve şuanda komada
doktorlar bitkisel hayattan ne zaman çıkacagı konusunda fikirler edınırken fener maçını izleyeme dalmışım. Ve skor tablosuna baktım vee fenerbahçe her zamanki gibi öndeydi. Dicektimm tühh yanlış bakmışım trabzonspor öndeymiş. Hemide 2-0 hay ben bu skor tablsunun dedim ve
 
greenmile

greenmile

Üye
bugün arkadaşlarla gittigim beşiktaş
galatasaray maçında skor 9 - 0 iken
elinde trabzon bayragı ile fenerbahce
diye bagıran adamı 9 kişi öldüresiye
dövdü .çünkü hakettı ve şuanda komada
doktorlar bitkisel hayattan ne zaman çıkacagı konusunda fikirler edınırken fener maçını izleyeme dalmışım. Ve skor tablosuna baktım vee fenerbahçe her zamanki gibi öndeydi. Dicektimm tühh yanlış bakmışım trabzonspor öndeymiş. Hemide 2-0 hay ben bu skor tablsunun dedim ve sonradan bir daha bakınca gerçeğin öyle olmadığının farkına vardım cebimden telefonu çıkarıp Dünyagöz hastanesinden randevu almak için numaraları çevirmeye başladım...
 
FlaxLy

FlaxLy

Üye
    Konu Sahibi
bugün arkadaşlarla gittigim beşiktaş
galatasaray maçında skor 9 - 0 iken
elinde trabzon bayragı ile fenerbahce
diye bagıran adamı 9 kişi öldüresiye
dövdü .çünkü hakettı ve şuanda komada
doktorlar bitkisel hayattan ne zaman çıkacagı konusunda fikirler edınırken fener maçını izleyeme dalmışım. Ve skor tablosuna baktım vee fenerbahçe her zamanki gibi öndeydi. Dicektimm tühh yanlış bakmışım trabzonspor öndeymiş. Hemide 2-0 hay ben bu skor tablsunun dedim ve sonradan bir daha bakınca gerçeğin öyle olmadığının farkına vardım cebimden telefonu çıkarıp Dünyagöz hastanesinden randevu almak için numaraları çevirmeye başladım. Sorunun kendimde olduğunu anladım. Ama numaralarıda ters görüyordum. Hay yaa dedim.
 
greenmile

greenmile

Üye
bugün arkadaşlarla gittigim beşiktaş
galatasaray maçında skor 9 - 0 iken
elinde trabzon bayragı ile fenerbahce
diye bagıran adamı 9 kişi öldüresiye
dövdü .çünkü hakettı ve şuanda komada
doktorlar bitkisel hayattan ne zaman çıkacagı konusunda fikirler edınırken fener maçını izleyeme dalmışım. Ve skor tablosuna baktım vee fenerbahçe her zamanki gibi öndeydi. Dicektimm tühh yanlış bakmışım trabzonspor öndeymiş. Hemide 2-0 hay ben bu skor tablsunun dedim ve sonradan bir daha bakınca gerçeğin öyle olmadığının farkına vardım cebimden telefonu çıkarıp Dünyagöz hastanesinden randevu almak için numaraları çevirmeye başladım. Sorunun kendimde olduğunu anladım. Ama numaralarıda ters görüyordum. Hay yaa dedim.Bunun üzerine hemen dışarı temiz havayı içime çekmeye başladım.Belki de yürümek bana iyi gelecekti derken yolda eski sevgi sevgilimi erkek arkadaşıyla kol kola gezerken gördüm
 
FlaxLy

FlaxLy

Üye
    Konu Sahibi
bugün arkadaşlarla gittigim beşiktaş
galatasaray maçında skor 9 - 0 iken
elinde trabzon bayragı ile fenerbahce
diye bagıran adamı 9 kişi öldüresiye
dövdü .çünkü hakettı ve şuanda komada
doktorlar bitkisel hayattan ne zaman çıkacagı konusunda fikirler edınırken fener maçını izleyeme dalmışım. Ve skor tablosuna baktım vee fenerbahçe her zamanki gibi öndeydi. Dicektimm tühh yanlış bakmışım trabzonspor öndeymiş. Hemide 2-0 hay ben bu skor tablsunun dedim ve sonradan bir daha bakınca gerçeğin öyle olmadığının farkına vardım cebimden telefonu çıkarıp Dünyagöz hastanesinden randevu almak için numaraları çevirmeye başladım. Sorunun kendimde olduğunu anladım. Ama numaralarıda ters görüyordum. Hay yaa dedim.Bunun üzerine hemen dışarı temiz havayı içime çekmeye başladım.Belki de yürümek bana iyi gelecekti derken yolda eski sevgi sevgilimi erkek arkadaşıyla kol kola gezerken gördüm. Çoook sinirlenmiştim. Gittim ağzını burnunu kırdım. Tam öldürecektim ki telefonum çaldı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt