İçim cızz etti valla!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Honda-VTI

Honda-VTI

Üye
    Konu Sahibi
İçim cızz etti valla!!!





Gitti canım araba :vur
 


POWER

POWER

Üye
Off bee warya bence o adama müebbet hapis werilmeli gitti araba yaw...
 

delimakina

Üye
avrupada para etmezki arabalar kdv mi var
 
Exalans

Exalans

Üye
bence fake arkadaşlar çünkü direkte en ufak bi eğilme yada başka bişey yok
 
ouSahin

ouSahin

Üye
hız yapmadan önce düşünmeliymiş


karambol :ehesanki senin arabanla kaza yapılmış:ehe:eheiçin nie cızz edio:ehe:D
 
Honda-VTI

Honda-VTI

Üye
    Konu Sahibi
Eğer içinde araba sevgisi varsa ne hissttiğimi anlarsın :spr
 
chadashh

chadashh

Üye
çok yazık olmuş benim olsaydı bi daa kendime gelemezdm
 
..::MAFIA::..

..::MAFIA::..

Üye
ben arabaya araba demem araba benim olmayınca
 
Exalans

Exalans

Üye
olur okadar iyiki direğe bişey olmamış
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
yazık valla :(
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
bence fake arkadaşlar çünkü direkte en ufak bi eğilme yada başka bişey yok
doğru yaaa direkte hiç çizik bile yok boyası bile lkalite demekki, alırsam arabayı değil direği alırım...:ehehaklısın..:lol
 
hacker_akbal

hacker_akbal

Üye
yok daha neler ya ne fake i fake de detaylar kendini belli eder motor kaputunun altına bak bakim gerçeklik nasıl da belli ;)
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
yok daha neler ya ne fake i fake de detaylar kendini belli eder motor kaputunun altına bak bakim gerçeklik nasıl da belli ;)

yok ben yapma demedim zaten.. fotoğraf kendini halktan belli eder, baksanıza arkadakiler sanki film izliyomuş gibi çekirdek çıtlatarak bakıyooo...:ehe
 
tufanuyaroglu

tufanuyaroglu

Üye
ya o arabayı alan da zaten onun altından kalkar
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
bizim murat 131 ler bile bundan sağlamdır :D
 
FirstClasss

FirstClasss

Üye
:maxicep:sana bişey olmasın araba neki 460 aylık taksite yenisini alır :D
 
bu_ROCK90

bu_ROCK90

Üye
fake gibide duruo aslında ama olsun ferrari bu yüreim parcalandı
 
FirstClasss

FirstClasss

Üye
niye direkte bişey yok:)
 

renta

Üye
bence hic sağlam bir araba değil verilen paraya yazık görüntü var ses yok misali arabanın şekli ve adınada okadar para verilmez
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt