Bence konuya anket eklemelisin*Nokia Ovi
*Garmin
*Sygic
*İgo Way
*Ndrive
Sizce hangısı daha iyi beyler ?
Bence konuya anket eklemelisin

sygic aura 3d tek geçerim (ovi maps bulunduğum bölgede hala yollar eksik ve duble yol olmasına rağmen hala tek şerit-ndrive kullanması biraz karışık geldi-garmin kullanmak nasip olmadı)
nokia haritalarında tek sorunum küçük köy gibi yerleşim yerlerini göstermiyor olması ama genel olarak çok iyi. memnunum ovi maps ten..
