Siz hangi Navigasyon Programını Tercih edersiniz?

Sponsorlu Bağlantılar

MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
Siz hangi Navigasyon Programını Tercih edersiniz?
*Nokia Ovi

*Garmin

*Sygic

*İgo Way

*Ndrive
Sizce hangısı daha iyi beyler ?
 


stainless steel

stainless steel

Üye
ndrive
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
Ekledim onuda :D
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
nokia ovi bnce süper yani
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Nokia ovi
 
stainless steel

stainless steel

Üye
ndrive olmazsa olmaz birde google mapssı ekle
 

ens_clk

Bence Nokia Ovi :)
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
Nokia ovini güzel yanı ne bılıyormsun arkadaşim..

Google eart gibi olmasi başka hic bir navigasyonda yok bu program :)
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
sygic
 
tempestshine

tempestshine

Üye
sygic :)
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Ben herşeyin orjinalini severim o yüzden nokia maps
 
m542tf

m542tf

Üye
sygic aura 3d tek geçerim (ovi maps bulunduğum bölgede hala yollar eksik ve duble yol olmasına rağmen hala tek şerit-ndrive kullanması biraz karışık geldi-garmin kullanmak nasip olmadı)
 
  • Beğen
Tepkiler: coolguy21
catdog136

catdog136

Üye
sygic aura 3d tek geçerim (ovi maps bulunduğum bölgede hala yollar eksik ve duble yol olmasına rağmen hala tek şerit-ndrive kullanması biraz karışık geldi-garmin kullanmak nasip olmadı)

nokia haritalarında tek sorunum küçük köy gibi yerleşim yerlerini göstermiyor olması ama genel olarak çok iyi. memnunum ovi maps ten..
 
tavbiy

tavbiy

Üye
şu ana kadar hepsini kullandım ve hepsi telefonumda yüklü n serisine gectiğimden beri bütün programları kurdum kullandım. öncesi ndrive çok iyidi benim için ama son güncellemeler ile gelen ovi maps su an için en iyisi çünkü en ufak ilçelere kadar yol yol sokak sokak hepsini verdi ama bu özellik daha digerlerinde yok malesef bu yüzden su an için en iyisi ovi maps.
 
dekor67

dekor67

Üye
sygıc dıyorum tek kotu yanı poi eklen memesi yada ben ekleyemedım ama garmin e ekleniyodu ama garmin d c7 belle d çalışmıyor
 
realplayer2

realplayer2

Üye
nokia haritalar
 
salihk

salihk

Emekli Yönetici
tabiki OVİ HARİTALAR
 
m542tf

m542tf

Üye


nokia haritalarında tek sorunum küçük köy gibi yerleşim yerlerini göstermiyor olması ama genel olarak çok iyi. memnunum ovi maps ten..

Çok kötü demiyorum ki ama bahsettiğim yer çorlu

Ovi maps

Buda sygic kapıkule sınır kapısına yani avrupaya giden yol ve daha fazlada gösterebilirim.
 


Üst Alt