cagataybas
Üye
Mp3'lerin sesini yükseltme yardım Lütfen!!!
arkadaşlar hani bi program vardı mp3'lerin sesini yükseltiyordu melodi yapınca daha çok cıkıyordu ses. o programı bana verebilecek olan var mı? eger bulabilirseniz çok sevinrim. ismini soylesenizde olur ama link verirseniz çok daha iyi olur. Yardımlarınızı bekliyorum!!!!


