Mp3'lerin sesini yükseltme yardım Lütfen!!!

Sponsorlu Bağlantılar

cagataybas

Üye
    Konu Sahibi
Mp3'lerin sesini yükseltme yardım Lütfen!!!
arkadaşlar hani bi program vardı mp3'lerin sesini yükseltiyordu melodi yapınca daha çok cıkıyordu ses. o programı bana verebilecek olan var mı? eger bulabilirseniz çok sevinrim. ismini soylesenizde olur ama link verirseniz çok daha iyi olur. Yardımlarınızı bekliyorum!!!!
 


Nazy

Nazy

Üye
ben Gold Wave isimli Programla Yükseltiyorum
 
bordeaux1903

bordeaux1903

Üye
mp3 gain'i yükle.:good:
 
Gran2rismo

Gran2rismo

Üye
acoustica mp3 audio mixer ya da sony sound forge..!
 
safakk

safakk

Üye
arkadaşlar peki bu programlar w810i de kullansam çalışır mı acaba??
 
Nazy

Nazy

Üye
arkadaşlar peki bu programlar w810i de kullansam çalışır mı acaba??

Çalışır tabi Sonuçta sen Mp3 ü kullanıcan.

Mp3 ün sesini Pc De yükselttikten sonra Telefonuna Göndericen
 
chadashh

chadashh

Üye
wala ben yaptım ses çok iğrenç çıktı bunun yerine ek hoparlörler war S.E ler için onları kullanmak daa mantıklı ;)
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Eski Konular Yeniden Yorumlaniyor?
 

b_bocek

Üye
cok teş..... :D
 
iskenlii

iskenlii

Üye
Yaw bana 5200 için program l azım
 
manga140

manga140

Üye
Benim bildiğim Virtual DJ programı ile oluyor sanırım müziğin programdan sesini açıp kaydedersen oluyor Virtual Dj bir Müzik yapma Dj programıdır
 

mart1970

Üye
mp3'lerin sesinde bozulama oluyor mu teşekürler
 

Jungle Boogie

Üye
tvh serisi akustikler harika derecede yüksek ses çıkarıyormuş herkes bunu söylüyor.
tvh 8 özellikle.
en kısa zamanda telefonuma kurmayı planlıyorum.
Hatta bu program telefonun sesini çoook fazla çıkarttığından yüklemeyenlerde var.
 
iskenlii

iskenlii

Üye
evet canımn öyle ben oya
 

osman4212

Üye
yha sesini yükseltipte ne yapcaksın ki arkadaşım zaten sony ericssonunu tüm modellerinde ses gayet ii bana kalırsa hiç gerek yok derim
 


Üst Alt