Fizik'ten hoşlanmam ya;Kocatepe Üniversitesi'nde bi arkadaşım okuyo ama,önerebilirim yani :good: valla geçen sene ben de sevmiyordum :d: ama hoca değişince gerçekten çok farketti yani en çok sevdiğim derslerden biri haline geldi :)