Waveman
Üye
Zaten paralel ithalatda güncelleme söz konusu değil ki o yüzden makul fiyatlarda bulmak mümkün![]()
Genpa ve KVK ' da bakmıyor üstelik dediğin gibi.
Ama madem örneği Peugeot'dan verdin
Hocam o araba nerde üretilirse üretilsin sorunlu be![]()
Alman arabaları dururken fransada kimmiş![]()
katılıyorum sana kardeşim Alman arabaları bir farklı..tabi ben golf serisinin hastasıyım...şu an transporter kullanıyorum 2001 model olmasına rağmen mükemmel bir sürüşü var ayrıca çekiş güç ve hız olarak tatmin edici![]()
Bencede Alman arabaları iyidir. Bende dağıttım. 
Hemende konuyu dağıtıyorsunuz ya.Bencede Alman arabaları iyidir. Bende dağıttım.
![]()

Hemende konuyu dağıtıyorsunuz ya.Bencede Alman arabaları iyidir. Bende dağıttım.
![]()
seat'ta karizma var ama motor bakımından ve sürüş bakımından golf'u tek geçerim bende
Yapacak birşey yok![]()
Bada'dan hayir gelmiyor konusucak baska konular bulmaliyiz
Seat Leon 1.6 TDI DSG tek geçerim![]()
Renkde Rubi Kırmızı![]()
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
<üç
Güncelleme söz konusu değil mi?????Büyük Yanlış.Zaten paralel ithalatda güncelleme söz konusu değil ki o yüzden makul fiyatlarda bulmak mümkün![]()
Genpa ve KVK ' da bakmıyor üstelik dediğin gibi.
Ama madem örneği Peugeot'dan verdin
Hocam o araba nerde üretilirse üretilsin sorunlu be![]()
Alman arabaları dururken fransada kimmiş![]()
Güncelleme söz konusu değil mi?????Büyük Yanlış.
ya ne olur kusura bakma ilgi alanıma girince kaybediyorum kendimi
----------Eklendi @ 23:08:38 ---------- Yazıldı @ 23:07:00 ----------
kardeşim araya golf'u da eklersen seat leon oyuncak kalıyor malesefseat'ta karizma var ama motor bakımından ve sürüş bakımından golf'u tek geçerim bende
![]()

| Golf 1.6 TDI 105 PS Tiptr. DSG | Highline | 66.600,00 |
| Seat Leon 1.6 lt TDI CR 105 hp DSG |
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
| 57.600 |
Kies ile güncellemeden bahsediyorum (:
FW ile mümkün tabi ki (:
----------Eklendi @ 17:56:40 ---------- Yazıldı @ 17:50:37 ----------
Sonuç olarak iki araba aynı firmaya ait.
Arasında pek bir fark yok aslında
İkisinin kullandığı motorda aynı (:
Ama metaryal farkı malzeme kalitesi olabilir
VW ile Seat aynı seviyedeler hemen hemen.
İkisininde DSG Şanzumanlısını kullandım pek bir fark göremedim
Biri Golf 1.6 Dsg
Digeri Leon 1.6 Dsg
Aralarında pek bir fark yok
Vw Highline olduğu için o kadar pahali
Gönlüm leon'dan yana askerden sonra inş.
ALIRIM (:
Golf 1.6 TDI 105 PS Tiptr. DSG Highline 66.600,00
Seat Leon 1.6 lt TDI CR 105 hp DSG Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız57.600
