4 ilde okullara kar tatili

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bydexer

bydexer

Üye
    Konu Sahibi
4 ilde okullara kar tatili



[h=2]Kar yağışı nedeniyle Afyonkarahisar ve Denizli'de ilk ve orta derecedeki okullar yarın tatil ilan edildi.[/h]
Denizli'nin yüksek kesimlerinde gece, kent merkezinde de öğlen saatlerinde başlayan yoğun kar yağışı devam ediyor. Denizli Valiliği tarafından, bugün üç ilçedeki ilk ve orta dereceli okullarda eğitime bir gün ara verilmişti, ancak meteoroloji yetkilileriyle yapılan görüşmenin ardından kar yağışının devam edecek olması üzerine il genelinde yarın ilköğretim ve liselerde okullarının tatil edildiği açıklandı.


[h=4]MUĞLA'DA OKULLAR 2 GÜN TATİL[/h] Muğla Valisi Fatih Şahin tarafından yapılan yazılı açıklamayla, merkeze bağlı dağ köylerinde kar yağışının gün boyunca devam etmesi nedeniyle olumsuzluğa meydan vermemek için 10 köyde ilköğretim okulları 2 gün tatil edildiği bildirildi. Açıklamada, tatil edilen okullar şöyle sıralandı:


"Dokuzçam İlköğretim Okulu, Gazeller İlköğretim Okulu, Göktepe Ş.J.Uz.Çvş. Berkant Şara İlköğretim Okulu, Kuzluk Süleyman Öztürk İlköğretim Okulu, Avcılar İlköğretim Okulu, Çamoluk İlköğretim Okulu, Esençay İlköğretim Okulu, Günlüce İlköğretim Okulu, Sungur İlköğretim Okulu, Taşlı İlköğre tim Okulu."


[h=4]UŞAK'TA DA EĞİTİME 1 GÜN ARA[/h] Uşak Milli Eğitim Müdürü Recep Düzgün, yoğun kar yağışının, kentte hayatı etkilediğini belirterek, il genelindeki ilk ve orta dereceli okullarda eğitime bir gün süreyle ara verildiğini söyledi. Düzgün, yağışın yarından sonra da devam etmesi durumunda tatilin uzatılabileceğini kaydetti.

 


>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
türkiye geneli olsa şu konuya gelecwk cevap sayısı dudak ucuklatıcı olurdu
 
Mert045

Mert045

Üye
Aynen :D
 
Türe

Türe

Üye
Eveet afyon tatiil ehehe :ehe
 
Ahmet_Selim

Ahmet_Selim

Üye
birde eskişehir tatil oldsaydı :kotu:
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Kamanda okullar Tatil yaşadıkkk :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Bizim üni'de tatil :eller: Sınav günü hemde :ehe
 
Ahmet_Selim

Ahmet_Selim

Üye
Karamanda da mı? :eller: bizimde yarın sınav var keşke tatil olsa ;D
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
aman bizim ki olmasın zaten hafta da 2 gün gidiyoz kurban olurum ben okuluma geçen sene böyle demiyordum ya neyse :ehe
 
Rock_in_Rollx2

Rock_in_Rollx2

Üye
adanada yoğun kar yağışı nedeniyle okullar 3gün tatil edilmiştir.
 
spy ghost

spy ghost

Üye
@tempestshine her yerde buzlanma var o zaman her taraf tatilk olsaydı :) bu arada olarak en fazla yorum alan konu olurdu bu :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt