anık doğru söylüyor..Programın kendi cer ve K E Y dosyası işe yaramaz.Kendi telefonunuz,yani imail numaranız için kazanılan K E Y ve cer dosyasıyla imzalayıp güzelce kullanılabilir, bu program.
----------Eklendi @ 15:25:28 ---------- Yazıldı @ 15:23:09 ----------
bitişik halde K E Y yazamıyorum mobilden ne iş anlamadım..Üsteki mesajımda..