TheSoftware
Üye
Numarasını taşıyana CepNet aktive edilsin
Umarım bu yazıyı yetkili biri okur.Ben eski Vodafone abonesiyim bana mesaj geldi 20 tl ye dk,sms,100 mb internet bu sözde kampanya bana özelmiş.100 mb neye yeterki 1 gb bile 3 günde bitiyor.Eğer numarasını taşıyan gençlere CepNet aktive ederseniz belki müşteri kazanabilirsiniz.Aksi halde işiniz çok zor.Birde şu hususta konuşmak istiyorum akıllı kapsama alanı diyorsunuz ya yapmayın böyle şeyleri siz kaybedersiniz benim evimde Vodafone cekmiyor tam olarak.Hatta bir ara vericilerin elektirik faturası sorumlu kimse bilmiyorum ödenmemiş bir çoğu servis dışı kaldı ve telefonlar neredeyse 1 hafta hiç sinyal bulunamaz hale geldi.Zaten bende o olaydan sonra numaramı taşıdım.
