c6-01 belle galiba geldi :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mission01

mission01

Üye
    Konu Sahibi
ben yorumu kaldırıyım sabah soverler:D yada sen kaldır pc kafayı yıyor suan :D
 


mission01

mission01

Üye
    Konu Sahibi
su actıgım konu:D
 
hakan_710

hakan_710

Üye
su actıgım konu:D
kalsın bişiy olmaz millet biraz heyecan yapsın. ben pc yi tam kapattım telden bakıyım dedim konuyu görünce pc yi nasıl açtım bilmiyorum :D:Dgelecek sefere tüm dosyaları indirmeyi unutma :D
 
mission01

mission01

Üye
    Konu Sahibi
ındırdım dosyaları ama ne alakaysa anna dosyaları cıkıo nokıa bızımle alay edıyo artık:D
 
u_cosar

u_cosar

Üye
çok az zaman içinde 718 ede gelecek
 
mission01

mission01

Üye
    Konu Sahibi
gelecekte anlamadıgım nokta su ben 111.30.609 surumundekı yazılımları yukledım ama ne alakaysa anna dosyaları cıktı moralım cok kotu bozuldu
 
SilentOne

SilentOne

Üye
testerlar için acmıslarbellı bır kac gune duser cok heyecanlandm yaw
 
okitox

okitox

Üye
ilk giden telefonlar uzak doğuya gidecekti belleli. Onlar için mecburen rm601 i koyarlar. 718 için daha bekleriz biz.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
benim için rm farktmez kurarda 718 e nasl gecıcem onu blmiym
 
okitox

okitox

Üye
rm 601'i yüklemeye kalkma kardeşim. Öldürürsün telefonu.
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
rm 718 ocak ortasından önce gelmez bence.ilk etapta uzakdoğu vardı.
 
Krnl386

Krnl386

Üye
Benim gorusum bugun bile naviye dusmesi kesin. RM718 icin.
 
okitox

okitox

Üye
neye göre kesin hocam. Desteksiz atmayalım.
 
uruno

uruno

Üye
Pardooon arkadaşlar.
 
okitox

okitox

Üye
hoca o 25.007 yav. Bide konu açıyorsun. Hiç mi haberin yok sürümlerden
 
aykutozkann

aykutozkann

Üye

bu anna yanlış bakıyorsun
 
SilentOne

SilentOne

Üye
rm-601 e bak bi sen
 
omer.1310

omer.1310

Üye
bu gün yarın gelecek birşeymiş gibi gelmedi bana daha bekleriz bence...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt