tamam sagol :o
Cihanî Sultan Üye ne yazık ki bunu da ----------Eklendi @ 20:54:36 ---------- Yazıldı @ 20:54:06 ---------- yani bende açılıyor,iniyor ve doğru zip dosyası..cnr türk city 3d..
ne yazık ki bunu da ----------Eklendi @ 20:54:36 ---------- Yazıldı @ 20:54:06 ---------- yani bende açılıyor,iniyor ve doğru zip dosyası..cnr türk city 3d..
Cihanî Sultan Üye açılmıyor derken telekomünikasyon iletişim başkanlığı hatası mı?? ----------Eklendi @ 20:56:44 ---------- Yazıldı @ 20:56:11 ---------- flexableee' Alıntı: sende hangi program yüklü? Genişletmek için tıkla ... özel program yüklü değil,mozilla firefox dan giriyorum...
açılmıyor derken telekomünikasyon iletişim başkanlığı hatası mı?? ----------Eklendi @ 20:56:44 ---------- Yazıldı @ 20:56:11 ---------- flexableee' Alıntı: sende hangi program yüklü? Genişletmek için tıkla ... özel program yüklü değil,mozilla firefox dan giriyorum...
Cihanî Sultan Üye benimki telefon değil.....pc ----------Eklendi @ 21:12:37 ---------- Yazıldı @ 21:10:56 ---------- üstelik öyle olsa bile cihaz symbian^3.s60v3 değil
benimki telefon değil.....pc ----------Eklendi @ 21:12:37 ---------- Yazıldı @ 21:10:56 ---------- üstelik öyle olsa bile cihaz symbian^3.s60v3 değil
Cihanî Sultan Üye flexableee' Alıntı: o oyun pc içinmi Genişletmek için tıkla ... hayır oyun mobil.c2doom denen bir emulatorle çalışıyor.örn counter da bu programla çalışıyor.ancak siteye pc den giriyorum.başka türlü çok zor..
flexableee' Alıntı: o oyun pc içinmi Genişletmek için tıkla ... hayır oyun mobil.c2doom denen bir emulatorle çalışıyor.örn counter da bu programla çalışıyor.ancak siteye pc den giriyorum.başka türlü çok zor..
Cihanî Sultan Üye flexableee' Alıntı: ben counterı emulatörsüz oynadım Genişletmek için tıkla ... oyun kaç mb dı?16 mb felansa mümkün değil..
flexableee' Alıntı: ben counterı emulatörsüz oynadım Genişletmek için tıkla ... oyun kaç mb dı?16 mb felansa mümkün değil..