greenmile
Üye
Kalıcı Yasaklanan Botlar Hakkında...
iyi güzel şikayetimiz üzerine botları kısmen yasaklıyorsunuz da neden forumdaki mesajlarını da temizlemiyorsunuz?Oldukça görüntü kirliliği yaratıyor bilginize
----------Eklendi @ 14:26:51 ---------- Yazıldı @ 14:24:51 ----------
Birde şikayet sisteminde de 60 sn kuralı var o bile işkence

----------Eklendi @ 14:26:51 ---------- Yazıldı @ 14:24:51 ----------
Birde şikayet sisteminde de 60 sn kuralı var o bile işkence






